Senaste aktiviteten
-
Bbygginho svarade i tråden Montera loss stomme till köksluckor.Tack!! Löste det genom att köpa nya skruvbara fötter från Bauhaus till vänstra skåpet och sen såga av de gamla. Fick lossa på listen...
-
Bjonaseriks inlägg i tråden Montera loss stomme till köksluckor markerades som bästa svar.Blocken som sitter på benen, har 4 piggar som sticker upp i stommarna på bägge sidor. Så att bara lossa lite på benen hjälper nog inte...
-
BBlocken som sitter på benen, har 4 piggar som sticker upp i stommarna på bägge sidor. Så att bara lossa lite på benen hjälper nog inte...
-
HÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
HÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
HVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
HOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
HHej, Håller på och dränerar och har satt en brunn för dräneringen. Nu till frågan: Ska jag sätta en separat brunn ”framför”/neråt...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.enda problemet med det är just sjukvård om man är pensionerad och behöver det många av mina pärons kompisar och släktingar valde att...
-
Intet svarade i tråden Humorhörnan ....När nivån redan är på botten passar ju denna pärla bra. För sämre kan det inte bli. Eller? Nåväl. Svensk humor på tidigt sjuttiotal... -
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.jag använder pirate bay på koppar lina fortfarande tar 40 till 60 minuter för en film
-
LTjena, Jag bygger ett mindre badrum (toalett + dusch) på vinden i en trävilla från 2012. Huset värms upp av en NIBE F750...
-
Ssinuslinus svarade i tråden Odlingshörnan...Nu är ogräsängen tillbaka till odlingsland igen. Idag grävde ner kogödsel och vände jorden och planterade rotselleri, purjolök och några...
-
Mmuy svarade i tråden Zaptec Go/Sense, tillgänglig ström & 1-fas-laddning.Fått ordning på det mesta nu. Lagom till att en kvinnlig minister stod o gapade o skrek att effekt-tarifferna skulle bort. Jag begärde...
-
SJa, det syns! 😁 Mållor kan man också göra näringsvatten av. Det är bättre att blanda i många sorters ogräs i "nässelvattnet" så får man...
-
KKlass0n svarade i tråden Humorhörnan ....Nja, Du är ju lite av ett rysstroll och ivrig att jämt försvara dem, så att du känner dig lite provocerad kan jag leva med. Alla skämt...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Eftersom elbilar är generellt dyrare än köpa och ,än så länge iaf, rasar mer än en dieselbil i värde kan kanske det vara undantaget. Men...
-
KWhat air defense doing?
-
Intet svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Jag har det likadant. Har axepterat läger och fyller på med nytt material när det behövs. -
KMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
Vvanpire svarade i tråden Parkettgolv - betong.Det räcker med denna, den fungerar också som ångspärr. Ligger direkt på betongen med parkett ovanpå...
-
KVarför envisas folk med att vara kund i samma bank år efter år? Det enda sättet att få ner sin bolåneränta är att shoppa runt och välja...