Senaste aktiviteten
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.jag använder pirate bay på koppar lina fortfarande tar 40 till 60 minuter för en film
-
LTjena, Jag bygger ett mindre badrum (toalett + dusch) på vinden i en trävilla från 2012. Huset värms upp av en NIBE F750...
-
Ssinuslinus svarade i tråden Odlingshörnan...Nu är ogräsängen tillbaka till odlingsland igen. Idag grävde ner kogödsel och vände jorden och planterade rotselleri, purjolök och några...
-
Mmuy svarade i tråden Zaptec Go/Sense, tillgänglig ström & 1-fas-laddning.Fått ordning på det mesta nu. Lagom till att en kvinnlig minister stod o gapade o skrek att effekt-tarifferna skulle bort. Jag begärde...
-
SJa, det syns! 😁 Mållor kan man också göra näringsvatten av. Det är bättre att blanda i många sorters ogräs i "nässelvattnet" så får man...
-
KKlass0n svarade i tråden Humorhörnan ....Nja, Du är ju lite av ett rysstroll och ivrig att jämt försvara dem, så att du känner dig lite provocerad kan jag leva med. Alla skämt...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Eftersom elbilar är generellt dyrare än köpa och ,än så länge iaf, rasar mer än en dieselbil i värde kan kanske det vara undantaget. Men...
-
KWhat air defense doing?
-
Intet svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Jag har det likadant. Har axepterat läger och fyller på med nytt material när det behövs. -
KMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
Vvanpire svarade i tråden Parkettgolv - betong.Det räcker med denna, den fungerar också som ångspärr. Ligger direkt på betongen med parkett ovanpå...
-
KVarför envisas folk med att vara kund i samma bank år efter år? Det enda sättet att få ner sin bolåneränta är att shoppa runt och välja...
-
KOm alla tänker så så kan Swedbank förtsätta, men ju fler som lämnar desto mer känner de av det.
-
rickricaro svarade i tråden Renovering: Bönehus till bostad.Fick upp ett inlägg på Facebook och kände genast igen objektet... -
Intet svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Jag håller med. Vi har många grävlingar i trädgården och jämfört med filmens, är mina rena soffpotatisarna. -
THej Vad är det som planeras att odlas som riskerar att påverkas av infiltrationsbädden? Denna borde finnas djupare än 50 cm och dit ned...
-
Intet svarade i tråden Humorhörnan ....Tja. Snart får du se på andra sidans skämt. Fler döda människor och djur samt förstörd natur. Hur det kan kallas humor övergår mitt... -
it-snubben svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Nu är jag säkert ute på djupt vatten och cyklar... men skulle det inte gå att sätta en glödlampa i serie på strömkabeln in till... -
HHarmagedon svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Jag vet inte…jag vill ju säga grävling men den rör sig smidigare på något vis…kanske en atletisk grävling med långt svanshår? Finns ju...
-
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Leasing lönar sig väl aldrig egentligen?! Det är ju som att hyra sitt boende. Man betalar nån annan för att få använda bilen. Fast... -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det beror ju som sagt på! Det finns ju de som säger att t ex diesel lönar sig först när man kör 3000 mil+ I våran familj blir det ca... -
AAndreashh svarade i tråden Projekt: Terrasspool.Du limmade direkt på isoleringen då? Satte hålband och limma mot det (för att enklare kunna ta bort när dom blir dåliga), problemet är...