Senaste aktiviteten
-
JOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
TGaaaaahhh (för de som kör söderut på E22) Idag tyckte Trafikverket att det är en strålande idé att måla linjer på en nyasfalterad...
-
CMenar du felfall? Här är det som kan hända. Ett fel där en fas får direkt kontakt med moder jord, och man saknar ett eget jordtag...
-
AEn lönndörr till en lönnkrog för lönnmördare?
-
JPTS svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Som ägare av solcells paneler så är man rustad för höga elpriser å gillar de.. Igår köpte vi 2,7 kWh å sålde 72,5 kWh samt producerade... -
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Ornäs björkar i bakgrunden? ☀️🍻 -
TFlyttade ut fästpunkterna, så fläkten går att sätta dit...
-
ARN har dömt till deras nackdel, all deras bad will beror helt och hållet på deras eget agerande, i detta och tyvärr andra fall man... -
Det är väl snarare Bygghemma som är snikna. Ett företag som antagligen omsätter massor med miljoner kan inte stå för sitt eget misstag... -
Ordagrant står det så här (personnamn ersatt med XX): "Det är uppenbart prisfel och XX bör ha förstått att varan inte borde finnas... -
Nu har kunden fått en orderbekräftelse, alltså ett avtal är ingånget, då ska säljaren (och köparen) stå för ingånget avtal om inte... -
Ahttps://energiforsk.se/rapporter/kylvattenvarme-fran-karnkraft-i-fjarrvarmesystem-etapp-2-systemstudie/ Jag minns att energiforsk även...
-
JPTS gillade daVincis inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Privatpersoner med batterier sparar flera hackor på att inte köpa dyraste kvartarna. Och när dom inte köper så går efterfrågan och... -
Ppoba53 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Om man råkar se ett erbjudande som detta så gäller det att handla snabbt. Mitt kitt är på väg med Postnord. Från det att jag såg det...
-
kashieda svarade i tråden Home Assistant.Något är knas med min energisammanställning, tror jag... Jag gissar att vi inte haft 0 i grundförbrukning 13-17. Häromdagen såg jag... -
HHybro svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.In till vänster och ut till höger på pumpen. Kan vi väl anta. Vad finns längst ned i källan? Finns där en backventil? Borde så vara...
-
ANåväl Nötegårdsgubben, jag kan ge dig att nu är detta iofs en biltråd, elbilstråd, och jämförelser med ice är ju helt i sin ordning. Och...
-
AHur mycket är en liter el ?