Senaste aktiviteten
-
JPTS svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.De ser förjävligt ut... Förstår om de är ett gäng dagisbarn som fått sätta upp de.. Samma klass iaf.. Firman som satt upp de får ersätta... -
AAndersHHH svarade i tråden Ideer kring ramper Landroid vision cloud Awd.
-
NyKarin gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.En ovanligt stor skalbagge, gulbrämad dykare hade förirrat sig hit. Den hör ju hemma vid vatten och härifrån är det en halv kilometer dit. -
AAndersHHH svarade i tråden Ideer kring ramper Landroid vision cloud Awd.Det är mappat med transporter mellan mattorna. Den vänstra bilden kan den köra nedför men inte upp. Det är snabbt ihop snickrat men jag...
-
KBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
SDu kan få låna min om du fixar motorn. Kan låna ut släpet om du svetsar fästet. Dragbil finns också om du hjälper till att byta koppling...
-
SEn klassiker
-
SBishops Finger på baksidan. Är bortbjudna där värdinnan gärna fixar allt själv. Alltså lugnt här hemma till imorgon då det bär av mot...
-
NNils45 svarade i tråden Måla/ta bort gammal färg på köksluckor.Hej! Vi målade om våra köksluckor, men dom var i bättre skick än dina. Vi började med att rugga färgen med en excenterslip väldigt lätt...
-
MMach77777 gillade stigens inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.”Han hade seglat för om masten som en man uti många år Han hade seglat med förskjutning i lasten från Frisco till Singapore Han hade...
-
AAbies koreana gillade Harmagedons inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.De här är väldigt populära bland humlorna.
-
AAbies koreana gillade Pjosk75s inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.11-20 cm kan svansen vara, plus pälsen längst ut antar jag. https://digitaltmuseum.se/011024288883/gravling
-
AAbies koreana gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.En ovanligt stor skalbagge, gulbrämad dykare hade förirrat sig hit. Den hör ju hemma vid vatten och härifrån är det en halv kilometer dit.
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Pratade nyss med polaren, vars far jobbade just som uppsyningsman i skärgården där. Finns flera vrak. Den senaste är "Skutan", som ingen...
-
Aajn82 svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.ARN har dömt till deras nackdel, all deras bad will beror helt och hållet på deras eget agerande, i detta och tyvärr andra fall man...
-
MVilka andra röda slamfärger tänker du på? Det är skillnad på Falu Rödfärg och t ex Röd Falu. Finns mågra exempel till i handeln på dessa...
-
TTjea gillade tommibs inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Det är reläer. Jag gissar att de styr något slags utebelysning men det är en fet killgissning. Om du kopplar bort matningen till spolen...
-
AAndersS svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Idag var det nere runt 18,50. Men påverkar mig inget vid bilbyte, den bilen rullar bara 1500 mil/år. En motsvarande elbil till Volvo...
-
13th Marine svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.En lönndörr till en lönnkrog för lönnmördare?