Senaste aktiviteten
-
PPin svarade i tråden Den stora öltråden!.En klassiker
-
PBishops Finger på baksidan. Är bortbjudna där värdinnan gärna fixar allt själv. Alltså lugnt här hemma till imorgon då det bär av mot...
-
ASjälv åkte jag norrut så jag klarade mig 😀
-
AAndersS svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Tycker att en lönnkrog i midsommar är mera spännande.
-
Nötegårdsgubben gillade pmds inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Idag är folk lite mesiga. 🙂 R1 låg "mitt i" Stockholm. -
BBitterhetsakademin svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.En ovanligt stor skalbagge, gulbrämad dykare hade förirrat sig hit. Den hör ju hemma vid vatten och härifrån är det en halv kilometer dit.
-
ZOrdagrant står det så här (personnamn ersatt med XX): "Det är uppenbart prisfel och XX bör ha förstått att varan inte borde finnas...
-
13th Marine gillade Fredrik Andersson5087s inlägg i tråden Möjligt att byta displayer på Uponor Smatrix?.Uppdatering. Har testköpt två nya displayer via Aliexpress för ca 100 kr/st. Den första bytt på ca 10 min. Mycket nöjd med resultatet... -
Dan_Johansson svarade i tråden Tillverka plant "bord".Flyttade ut fästpunkterna, så fläkten går att sätta dit... -
JÄr man säker på att det är just pooler? Vår förbrukning är ju högre på sommaren mer pga vattning även att vi bara vattnar rabatter och...
-
13th Marine svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Jag tycker du ska göra en lönndörr, jag kan använda den för att hitta ut själv. -
[SKPG]Zamora svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Själv åkte jag norrut så jag klarade mig 😀 -
Hep svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Så var det klart. Förutom sorgen över att ta ner ett träd som visade sig ha en frisk stam, kommer två nya problem. Hur sågar man den här... -
AAndersS svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Har senaste året undvikit Västervik-Oskarshamn, senast jag passerade satt en bergborrare i brassestol och körde en "borrarkrabba" på en...
-
EEttehag gillade Kvackatores inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Min HQ Automover 320 fyller 10 år och kämpar på i ur och skur från början april till slutet oktober. 09:00 till 17:00 varje dag, ca 3000...
-
Rroli svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Finns alltid folk som är villiga att låna ut trasiga saker….
-
AGaaaaahhh (för de som kör söderut på E22) Idag tyckte Trafikverket att det är en strålande idé att måla linjer på en nyasfalterad...
-
SÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
GGreger_08 svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Du kan få låna min om du fixar motorn. Kan låna ut släpet om du svetsar fästet. Dragbil finns också om du hjälper till att byta koppling...
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden Den stora öltråden!.Bishops Finger på baksidan. Är bortbjudna där värdinnan gärna fixar allt själv. Alltså lugnt här hemma till imorgon då det bär av mot... -
SSaelen svarade i tråden Den stora öltråden!.Vill ni ha en bild? :D
-
Höghus svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Ja, det gör du. Det undre är med jordpinne, vad nu standarden heter. /Höghus