Senaste aktiviteten
-
13th Marine svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Du inser att du är minst femte personen som svarar detta nu? -
solidem svarade i tråden Tanumsfönster går ej att öppna.Tack för svar. jag upplever hela fönster/vägg börja reagera när jag tar i hårdare och hårdare. Känns verkligen som tvärstopp. Nervös... -
MMatskarl21 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Inte alls mycket jobb faktiskt. Men om man är för lat för att bry sig om sin ekomomi så är det så, det drabbar ju ingen annan så det är...
-
DDilato svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Maskinen är väl huvudsakligen en induktiv last? The maximum connection power of the ohmic load must not exceed 2000W, the inductive...
-
RReawerus svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Jag förstår att det är svårt men det blir liksom när man försöker dra igen lika lätt som en ytterdörr så studsar den tillbaka men tar...
-
STotal katastrof, inte ens den gladaste amatör gör det så dåligt. Tråkigt nog ser det väl ut att vara en dyr och fin linlava tapet från...
-
AFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
AAlexander Saliba svarade i tråden 1970-talsplåthuset från Junga.Stötte ni på några problem med renoveringen med tanke på plåtkonstruktionen?
-
mexitegel gillade Bästerortarns inlägg i tråden Vågar man köpa den här bostadsrätten i nybildad förening?.Inte alls en röd flagga 🤔 -
MNej, det är det faktiskt inte.
-
Minte alls svårt
-
MMatskarl21 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Om du byter bank för att den bank du lämnar skall bry sig, så har du inte riktigt förstått varför man skall byta bank. Eller så är du en...
-
TJqg renoverar mycket fönster på jobbet, och tumregeln vi använder oss av är "inom ett dygn, eller efter 2 veckor". Beroende på linoljans...
-
TRynkorna kommer när kittet torkar. Och det kan ta månader.
-
THåller med, målar man någon eller ett par dagar efter kittningen kan det nytorkade kittytskicktet rynka sig, antar att man därför...
-
YFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
PPatrik Zedendahl svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ring och säg till dem att sänka. Det funkar
-
DDilato svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.spänningen får variera 10% dvs mellan 207-253 V Källa: Göteborgs Energi
-
MVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
PPeter_Bromma svarade i tråden Bästa inbyggnadsbox/media bakom TV (Strong/Sanus)?.Jag har ett avloppsrör med 2st 90 graders svängar som förbinder punkten bakom tv'n med en plats nedanför där jag har skåp. Ingen som ser...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,53%, Handelsbanken, 2 427 000, 3 månader (rörlig) ..." Plexx har uppdaterat sin ränta. Jämför din ränta på... -
Kklimt svarade i tråden Vågar man köpa den här bostadsrätten i nybildad förening?.Det anses inte som skatteflykt. Fördelarna som brukar anges är främst att övergången till äkta brf ger annan beskattning både under...
-
Hheve svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Nä Bygghemma har man ju lärt sig att man inte ska handla från.
-
LLiss-1 svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Utgår från att maskinen CE-märkt Normalspänningen i Sverige är 230 volt , -10% och +6% är normalt
-
DJag gjorde samma sak, fast lite fulare med gersågen eftersom jag inte hade en fräs då. Alla sätt är tillåtna så länge det blir stabilt...
-
DSkruvar flexar (både skruven och infästningen), så plugg är nödvändigt om det skall bli stumt. eller så ser man till att man har...
-
DEn enkel lösning är att sätta en finhyvlad brädbit (rektangulär) på insidan sidosyckena, mellan varje stegpinne. Det ökar även styrkan i...
-
DDet är inte för sent. Skruva isär. Jacka ur. Skuva ihop. Klart.