Senaste aktiviteten
-
JEn bärlina på plattorna gör att marken måste vara i våg. Betydligt lättare att kapa fötter så behöver du inte förbereda marken. Visst du...
-
HHänger ju på vad reservdelar (och jobb om man inte gör det själv) kostar. Sen tycker jag man får lägga in i värderingen att många gamla...
-
Alfredo gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Jaja, du behöver inte bli tyken när du blir upplyst (i all välmening) om säkerhetdetaljer du uppenbarligen inte visste något om. -
Alfredo gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Det spelar mindre roll, eftersom de bara har två lägen. Öppna och stängda. Den delade luckan är som sagt så att du skall kunna ta dig in... -
TOm jag ska sluta fortsätta vara kund hos dem måste jag byta. 😉 Använder dock inte dem till bolån, sparkonto eller fonder.
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Ni har inte funderat på att kolla medicineringen? -
OHej! Jag har lagt HeatUp EPS ALU-skivor för golvvärme och ska snart flytspackla. I monteringsanvisningen står det att man ska prima...
-
fribergdavid svarade i tråden Rörspetsbrunn.Alla skarvar är tätade med lin och pasta. Trycktestade genom att täta silen sen blåsa tryck och spraya med såpavatten, hittade en liten... -
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Nä fy det låter otroligt komplicerat 😅 hade görna sluppit det -
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Tänker att detta får bli min nödlösning if all else fails typ -
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Det här var en mycket bra idé! Tack! -
MMardigan svarade i tråden Rörspetsbrunn.Skulle gissa på att en mässingsventil inte tål slag så bra så jag rekommenderar inte backventil nere vid silen. Jag tror att du har...
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Så är det, det finns befintliga kåkar med färdiga tomter till ungefär samma pris som tomt och anslutningsavgift i Vissefjärda, och sen...
-
ZZodde svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Sammanträffande! Var på Färöarna för första gången nu i helgen, vill dit igen, underbara öar! Jag å frun funderar seriöst på att köpa...
-
DDan Fors svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Kolla Landshypotek för bolån. Ingen förhandling, bra ränta som sätts i förhållande till belåningsgrad
-
Ooessurey svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Jeg arbejder til klokken 18:10 í morgen. Efter det er man velkommen til en kop kaffe og samtale, og en rundvisning. Jeg kan desværre...
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.En snabb jmf mellan Swedbank och SEB. Swedbank har totalt 500 fonder på deras fondtorg...
-
Ooessurey svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Præcis, og som sagt, forventer vi ikke noget, men vi er utrolig taknemmelige for al den hjælp, vi kan få.
-
CHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
MOkay. Lad os afslutte denne diskussion. Jeg kommer fra Færøerne. Min kone er dansk. Jeg forstår svensk, dansk og færøsk i tale og...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.jag syftade på priset på dena tomt efter vatten färme fiber kostnaden
-
Ooessurey svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Okay. Lad os afslutte denne diskussion. Jeg kommer fra Færøerne. Min kone er dansk. Jeg forstår svensk, dansk og færøsk i tale og...
-
Hhampasnöret gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
fribergdavid svarade i tråden Rörspetsbrunn.Har precis slagit ned en rörspetsbrunn på 6m där vattenpelare i röret är på 4,6m. Har problem med att jag behöver fylla pumphuset varje... -
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Det finns ju faktiskt många hus till lägre pris än vad nyproduktion kostar.