Senaste aktiviteten
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."13 800 kWh, villa i Södermanland, 125 m², 3% mer än genomsnittet ..." En medlem har uppdaterat sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
NVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
NOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
LLbm18 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. frigör 40 % mer effekt i Sear Zone. 2. Grillen är tänd, doften av nygrillat sprider sig och solen sjunker långsamt över horisonten...
-
LAtt du har små veck som rest sig är ingen större fara. Det är lätt hänt om rullen är lite kall. De rättar till sig när solen kommer...
-
Mathildatiger svarade i tråden Odlingshörnan...Trist! -
Johan Gunverth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Japp. Hem till mig på landsbygden, västra Hisingen. Sätter på finkaffe då eftersom utsocknes kommer på besök. -
HHussäljare_ svarade i tråden Jordlukt i nybyggt hus - otät grundplatta? Eksjöhus.Detta blir en helt annan fråga, här får man börja med att kolla om vad radonvärdet är istället, om det skulle visa för höga värden och...
-
Ffribygg svarade i tråden Är det vanligt att använda Z/ baspanel stående.En vanlig stående ventilerad lockläktspanel är nog bättre.
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Snabbmakaroner, kokta i 6 min för att väga upp den lite lättillagade korven? Men ja, utan tvekan när det vankas sådana delikatesser.😍 -
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Öh "onödan", nej... ;) Menar du lucka i två, som är delad horisontellt på mitten och skjuts ner i spår? Det är en säkerhetsdetalj där... -
HHussäljare_ svarade i tråden Jordlukt i nybyggt hus - otät grundplatta? Eksjöhus.Hej! Men luktar det jord ur på flera ställen? Jag vet att det ibland kan vara situationer där man har olika uppfattning om vad/om det...
-
FJag kör från Malmö till Ystad imorgon. Kommer då att köra förbi Skurup. Du skriver att ni vill ha hjälp. Samtidigt skriver du att ni...
-
Kkarlmb svarade i tråden Elnätsavgifterna steg fem gånger mer än inflationen.Det har du nog. Jag drar alla som försvarat effekttarrifferna under den kammen.
-
KFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Varför inte då? Det är ju enorma investeringar som kan insparas om man mäter istf att gissa!
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Ångbåtsbryggan det har varit si och så senaste åren. Men få ställen med utsikt och skaldjur -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Ja, det är ju det som motiverar alla elnätsavgifter så det är klart den måste vevas. Men läs här...
-
Llenaa svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Är de en bostadsrätt
-
KDen ändlösa tråden med samma, samma , samma