1 419 022 läst ·
17 733 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Dagens:
Sallad med lite knaperstekt rökt stekfläsk (sista bitarna från det rökta stekfläsket), penne, blandade blad, tomat, avokado, paprika, rädisa, gurka, parmesan och lite sesamdressing & "krutonger" (eg sönderbrutna crostini från tapasbordet.. rester u know)
SUPERGOTT ! 👌😍
Sallad med lite knaperstekt rökt stekfläsk (sista bitarna från det rökta stekfläsket), penne, blandade blad, tomat, avokado, paprika, rädisa, gurka, parmesan och lite sesamdressing & "krutonger" (eg sönderbrutna crostini från tapasbordet.. rester u know)
SUPERGOTT ! 👌😍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mums! Jag har sen fem år tillbaka gjort liknande pastasås, sen jag åt en ljuvlig rätt i Frägsta. Vet ff inte hur jag ska bädda in länkar...men kika gärna på mina inlägg #10083 och #11244 (ja, det är så gott så jag hade glömt jag skrivit om det tidigare!).Roga1337 skrev:
Bara köpt färdiga i affären. Brukar mest köpa Zetas stora pinzor passa på när de säljs mellan 25-30kr. Även Coops och Pop Bakery tycker jag är bra.Mikael_L skrev:
Tidigare så hade Coop hos oss en Italiensk variant som fanns på brödavdelningen (den tyckte jag var väldigt god)
Oftast så förgräddar jag pizzan med olivolja på i nån minut👌