Senaste aktiviteten
-
Ttergo svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.rören borde inte vara något problem ,men brunnen ska bytas om den är från 80-talet
-
TTjrex gillade Sir Dukes inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Hmm, har lyckats missa detta... Vad var det Fuglesang sa? Alltid värt att lyssna på! (Sedan kan smarta personer verkligen ha fel, och...
-
Jjonko svarade i tråden Köksblandare: Vilken tillverkare är det här?.Tapwell
-
TToreJ01 svarade i tråden Hjälp mig testa min virkeskalkylator app.Testar gärna.☺️ tj-invest@hotmail.com
-
Fwilhelmsson svarade i tråden Terasspool Pacific - tips isolering och fylla vatten.Grävde ni ner er? Hur gjorde ni med återfyllning mot isoleringen? Det står i manualen "Se även till att du har fritt runt... -
LNej då, jag bara kände på mig att du skulle gå bort dig total, igen. Med tanke på alla spydigheter som kommit från dig förr så är ligger...
-
MManhunter svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Är det lönt att laga gammal spis?.
-
GJag vet inte om kalkbruk fungerar under mark. Kanske därför det inte finns ngt bruk under mark på utsidan?
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Vi vet...
-
MManhunter gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Och så behövdes vikbara ruffdörrar i stället för lösa luckor som skulle travas på varandra eller stuvas undan. Ett djädras meck varje...
-
LJa, det var dumt av mig att försöka. Svaret är enkelt om du förstår tekniken bakom. Du kanske bara trollar med oss? När jag studerade...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Varför skulle inte 10 sek upplöst ström och spänningsinfo per fas vara ett utmärkt verktyg för att se om något dels slutat att fungera...
-
VidarH svarade i tråden Stigens verkstadstråd 2026.På tal om läggtid. Jag har enbart varit noga med det inför resor, det tog ett par gånger av trots och sedan var det naturligt när man... -
KLäs diskussionens ursprung, där du svarade mig. Du menar att smarta elmätare ute hos kunder ger ett starkare elnät, så låter det iaf...
-
HasseTeknik svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Perfekt att ha, när skidorna skulle grundvallas med tjära ! -
Llbgu svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Därför jag skrev "Handlar det om vuxna med barnasinnet kvar så säger jag inget" När jag var barn fick alla jag kände månads/veckopeng...
-
HJag håller på och renoverar ett hus, där badrummet ligger i en del som min pappa byggde till 1983. Eftersom våtrumsmattan inte var...
-
FFestlund svarade i tråden Tappar signal med guidekabel?.Du kopplar på guideslingan till huvudbegränsningsslingan - korrekt? Eller låter du guideslingan ”ligga löst”?
-
VVictor.M gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
Eelmont svarade i tråden Hur kan jag koppla bort strömbrytarna?.Och skaffa moderna brytare så får du gott om plats i dosorna för att koppla mm.
-
FKlipparen har processer för att undvika spårbildning i gräsmattan vid gång längs guidekabeln, sannolikt är det det du ser.
-
Marlen Eskilsson svarade i tråden Köksblandare: Vilken tillverkare är det här?.Har du en bild på blandaren också? -
DElnätsbolagen gör stora vinster samtidigt som avgifterna stiger. Du kan läsa artikeln här: Ny rapport: Kraftiga vinster för elnätsföretagen
-
LLinneas renovering svarade i tråden Hur kan jag koppla bort strömbrytarna?.Tack för svar. Brytarna ska tas bort permanent då dörren de sitter bredvid byggs igen.
-
FUtan att veta vilka funktioner dom enskilda trådarna har är det omöjligt att säkert veta hur det är kopplat samt om det behövs dras dit...
-
Ddjanlov gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Fräsning... Vilket var första gången. En polare sa, att det viktigaste var att ha en riktigt vass pinnfräs... Själva riggningen gick...