Senaste aktiviteten
-
FredrikR svarade i tråden Vad blir det för mat?.Middag med kurs gänget på Blackstone Steakhouse. Egentillagad tonfisk och wannamei räkor på lavasten. Till detta bakad potatis, 2... -
MAntar att du inte skyndat dig att betala fakturan?
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Hon har ju God man...
-
HMin robotklippare hade börjat bli senil, trodde att det var 1 januari 2010 med jämna mellanrum. Antog att det fanns ett batteri som...
-
KKane gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Vad är ens öppenarea? Det är ju inget definierat i PBL och rationaliteten för att vissa saker (som en upphöjd altan) kräver bygglov är...
-
Kkarlmb skrattade åt kashiedas inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Men det är fortfarande mamman som gjort fel. Sen kan mamman kräva att ansvaret fördelas vidare.
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Återigen obegripligt. Vad menar hon med att skatten går up? Synt med obegripligheten för hon har säkert något att bidra med.
-
UFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
DRealtid! Målar golv och trapp. Maskeringstejp är för tråkigt att utföra och sedan ta bort. Hellre frimålning säger jag bara.
-
Ddanne888 svarade i tråden Missfärgningar på vind ovanför dusch.Tack! Jag tror (och hoppas) på att det är kondens. Vi är nog i ärlighetens namn dåliga på att slå på fläkten när vi duschar då den styrs...
-
DDet finns en begagnad EJCA Bandsåg BS500 till salu för 12000kr hos loppisen "Ta Till Vara" i Falun
-
CDu brister inte bara i läskunnighet😉
-
Bb8q svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Man kan nästan bli lite…
-
SBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
Ffixit skapade tråden Hur behandlar jag röda alu-klädda fönster som blekts av solen? i forumet Färg, Måla & Tapetsera.Jag har aluminiumklädda fönster som suttit där snart 20 år. De är röda vilket matchar vårt vita mexitegelhus väldigt bra så jag är...
-
LGlömde du kulsprutepistolen hemma ... :D edit: nu blev jag sugen att se filmen igen ....
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."12 000 kWh, villa i Stockholm, 158 m², 11% mindre än genomsnittet ..." En medlem har uppdaterat sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.fibern behöver ju inte ens vara nedgrävd
-
PJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
PHälsa grabben, från mig som faktiskt byggt ett helt hus själv, så är jag sjukt imponerad, hälsa att han är otroligt duktig!
-
MHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.