Byggahus.se
Vonelffors
Vonelffors: Kompressorn ska bli varm. Kör igång ett tidsprogram sen mäter du tempen på tryckröret. Skall vara ca 60grader
14 svar · 6,1k läst
·
electroluxaren
electroluxaren: [citat] ja det kunde vi
10 svar · 2,9k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Då hoppar vi Siemens! När Multiman och BirgitS nämnde Arabiaservisen så ringde det en klocka efter ett tag. En sådan hade min bror skaffat till sommarstugan, där vi också har servisen. Så den har jag ju testat och tycker är bra.
10 svar · 2,9k läst
A
alacs: hej, renoverar köket och pga utrymmesbrist skulle jag vilja ha en side-by-side-lösning. Jag behöver inte is- och vattenmaskin, och det gör inget om det är liten frys (har extra box i garaget). Vilka är era tips? Helst ska den inte bygga för mycket på djupet, men bättre djupet än bredden.
0 svar · 851 läst
R
Robert1415: Tack! Ska kolla detta och se om jag kan hitta felet. Stort tack!
2 svar · 4,5k läst
·
Vonelffors
Vonelffors: Pyrolys är ett sattyg
13 svar · 4,4k läst
electroluxaren
electroluxaren: [citat] funktionen är en sk allergi sköljning. vilket betyder att allergiker inte får den funktionen då det inte finns fler sköljningar att tillgå om man inte väljer bara sköljprogram vilket inte alla LG har. och är ju även favoritfunktionen totalt värdelös. Sen fungerar standardinställningar på andra maskiner fruktansvärt bra. väljer du en asko så kommer den ihåg vad du
20 svar · 8,1k läst
electroluxaren
electroluxaren: 387 14 25-10/8
4 svar · 995 läst
J
Jeahla: [citat] tack för svar
4 svar · 720 läst
andalf85
andalf85: [citat] Lossade labyrinten helt och hällde o skakade runt åt alla hål o vinklar. Hällde i de större in och utgångarna med vattenkokare.
20 svar · 16,6k läst
·
electroluxaren
electroluxaren: [citat] det finns ju andra samsung
1 svar · 1,3k läst
F
: [citat] Hade en liknande spis i fritidshuset. Det är en varmhållningssymbol. Om man tex väntar in gäster så ställer man in nylagade maten så håller den dig serveringsvarm tills de kommer. Jättebra. Har haft mycket nytta av den. Speciellt när barnen är ute och springer och kommer in och äter i tid och otid. En del saker var bättre förr.
8 svar · 4,6k läst
·
electroluxaren
electroluxaren: Ta den med längst garanti och billigast reservdelar.
1 svar · 2,3k läst
electroluxaren
electroluxaren: är det elektronik fel hjälper det oftast att byta .470uF kondensatorn på kretskortet
6 svar · 1,7k läst
L
Låset: [citat] Jamen dåså. Då kan vi stänga tråden :rofl:
24 svar · 3,2k läst
·
Z
Zaphod: Problemet löst, det var filtret i vattenintaget som var täppt, efter rensning går den som normalt igen...
2 svar · 8,6k läst
·
T
tergo: [citat] det står på baksidan av påsen bla. om man kör korta program så skall man lägga dem på botten bredvid filtret jag använder den sorten själv tabletterna är inkapslade med något tunt plastliknade hölje som löses upp efter några minuter
24 svar · 5,5k läst
N
Nick 72: Jag köpte Liebherr 2 st friståend enheter. Det var väl fina skåp men i ärlighetens namn är jag lite besviken. De är ju tex inte tystare än vilken kyl och frys som helst. Efter ca några år fick jag handtaget från kylen i handen. Klen plastig konstruktion och när jag skulle köpa ett nytt kostade det över tusenlappen. Riktigt hutlöst dyrt och med tanke på att det ens behövdes köpas
4 svar · 682 läst
electroluxaren
electroluxaren: Ryck dän allt som du skriver Plastpåse, gummiband över pipen till avloppsslangen eller isoleringstape 3/4" blindm utter på tillloppsslangen gör säkerhets skull
1 svar · 1,8k läst
·
electroluxaren
electroluxaren: [citat] Jo så är det
16 svar · 4,0k läst
·
M
morr: Den här låter konstant som min 10 år gamla laptop under hård belastning. Får väl bli en reklamation då. :sweat: Tack för snabbt svar @electroluxaren
28 svar · 4,6k läst
Rickard.
Rickard.: Man lär så länge man lever, jag visste inte ens att det fanns övertemperatursäkringar i dessa maskiner men då ska jag vara ärlig med att jag inte vet särskilt mycket på ämnet så det är kanske inte så konstigt. Bytet tog 5 minuter och nu avfrostar den precis som den ska (y)
9 svar · 929 läst
·
electroluxaren
electroluxaren: Med beröm godkänt!
6 svar · 1,6k läst
·
P
PsychoCheF: Enegiklasserna håller på att ändras, för att få bort alla + nya skalan går från G till A om jag minns rätt. Så en som var klassad A+++ kan vara en E klassad vara på den nya skalan För kylprodukter tror jag att det började 1/3 så det är ganska nytt.
5 svar · 2,3k läst
electroluxaren
electroluxaren: [citat] Ja det är inte ovanligt att man hittar mazarinformar och gummiband där
8 svar · 1,4k läst
P
pompakumla: [citat] den är gammal men knappt använd
1 svar · 799 läst
Johan Enander
Johan Enander: [citat] Tack! Misstänkte att det kunde vara något sånt. Får skicka räkningen till förra ägaren :)
2 svar · 804 läst
lagomroligkille
lagomroligkille: Tack electroluxaren och scasi!
28 svar · 2,8k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.