Kanske inte rätt forum, har bytt stötdämpare på tvättmaskinen, nu när jag ska montera tillbaka allt så blir jag fundersam, fjädrarna hur ska det sitta på denna maskin, hittar absolut ingen som helst information.. Hoover dyn33 5124d.. någon som kanske har koll på vart jag kan få tag i en service manual? Eller har lite koll på detta? Hoovers kundtjänst var inte mkt till hjälp. Öppen tvättmaskin med synliga elkablar och kontakter, samt rostiga detaljer på insidan av en Hoover-tvätthanteringsenhet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Öppen tvättmaskin med synliga fjädrar och komponenter, fotad ovanifrån. Väggar med kakel och en slang syns i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Snurrigtsomf Snurrigtsomf skrev:
Kanske inte rätt forum, har bytt stötdämpare på tvättmaskinen, nu när jag ska montera tillbaka allt så blir jag fundersam, fjädrarna hur ska det sitta på denna maskin, hittar absolut ingen som helst information.. Hoover dyn33 5124d.. någon som kanske har koll på vart jag kan få tag i en service manual? Eller har lite koll på detta? Hoovers kundtjänst var inte mkt till hjälp.[bild]
hover är indesit--bara skit--
du får se var fjädrarna satt innan något vittnesmärke brukar det väl vara. den vänstra sitter nog rätt och du har inget val med den högra-
sen undrar jag ju varför du tog bort fjädrarna?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.