Mikael_L
Mikael_L: Nu har IKEA gett sig in i leken med en kolstålspanna. https://www.ikea.com/se/sv/p/vardagen-stekpanna-kolstal-60438017/ Någon som provat?
55 svar · 45,4k läst
·
galento
galento: [citat] Kan nog vara lite olika bra tejp beroende på var man köper vikterna, har också varit med om vikter som lossnat på mc fast man rengjort ordentligt före så att det skulle vara 100% handhavande fel är rent BS.
28 svar · 10,7k läst
·
galento
galento: Slutade snusa för längesen och det ångrar jag inte, tänker inte på det längre heller = mer cash till annat (y) Dessutom slipper man höra kommentarer från fruntimmer som : har du varit i kattlådan och ätit igen ?
2 svar · 1,0k läst
D
Danne_83: Nu kom det Mail om att komplett bank försämrar villkoren. Är det någon som har Amex Blue Cashback och vill bjuda in mig? :)
63 svar · 10,0k läst
Åsa Lund
Åsa Lund: Bara googla tills du hittar! https://billiga-arbetsklader.se/arbetsklader/hangselbyxor/hangselbyxor-bomull till exempel
3 svar · 1,2k läst
M
MagHam: [citat] Ja, På Youtube ligger tonvis med "guld" för den vetgirige. - En del är lättillgängligt populärvetenskapligt där Brian Greene är en bra talare. - Andra, som Sean Carroll har gjort en hel serie lock-down föreläsningar som går lite mer på djupet på en rad områden. - Leonard Susskind har lektioner där han i ett dussintal 2-timmarsföreläsningar härleder allmänna
19 svar · 2,0k läst
·
S
svensktärbäst: [citat] Jag tror att du har en poäng, men jag fortsätter med att smörja och när jag drar åt överskrider jagvinte sträckgränsen på långa vägar.
100 svar · 17,1k läst
·
imported_Benno
imported_Benno: Är tjejen själv intresserad går det nog lättare. Är det du som tycker att hon borde bli intresserad hamnar nog gitarren i sitt fodral tills den säljs på tradera. När jag var i den åldern fick jag ta över brorsans hopplösa stålsträngade akustiska med stränghöjd som gav skärsår i fingrarna. Jag kom in på gitarrkurs utan att gå via den obligatoriska blockflöjtkursen, men det var
13 svar · 3,8k läst
·
A
AndersS: [citat] Och få motfrågan "Jobbar du på Skatteverket, eller";)
77 svar · 21,5k läst
·
A
andersmc: En låda med fem stycken iPads till mitt jobb försvann från Postens distributionscentral. Själv har jag vid två olika tillfällen blivit av med en scanner som kommit fram till postkontoret men sedan försvunnit därifrån. Fast det var så länge sedan så att det var på den tiden man hämtade sina paket på Posten.
3 svar · 1,9k läst
J
JPW: Sannolikt väldigt dyra i förtullningsavgift (killgissning).
11 svar · 2,0k läst
S
Stefan1972: nej finns skadan i stommen så hjälper ju inte en innerslang. Det man inte vill ska ske är ju separationer och explosioner i full fart nånstans.......... Ska man laga en skada i stommen sådär som är lite omfattande så är det kappa med förstärkning på insidan som kompenserar bortfallet i stommen och sen får man vulka igen hålet så inte corden rostar sönder.
10 svar · 2,9k läst
J
johanjohanM: Vi har det redan ganska bra, firman står för boende förutom dom 30% på traktamentet som skatteverket tycker, vi får en bil och åka i och resetidsersättning men vi vill ha lite extra i timmen. skrev här för och höra hur andra har haft det så man har något och jämföra med :)
4 svar · 755 läst
D
Dortmunder DAB: [citat] Tror inte han specifikt vände sig till dig... Mvh
56 svar · 21,2k läst
G
Gooli: [citat] Går att stänga av under inställningar Oändlig scroll: -> AV Fler ämnen i oändlig scroll: -> AV
16 svar · 2,8k läst
TT4F
TT4F: [citat] Jag gör samma som dig - men vore kul att få en ”optimal” väg utan att bryta ner Google Map i mängder av kortare resor
3 svar · 1,1k läst
engs
engs: Google docs fungerar fint på apples enheter också.
2 svar · 713 läst
G
Grizlo: [citat] Har väl inte sagt något om att jag inte gillade Passaten? Hade den på leasing i tre år och de tre åren har gått så den är återlämnad. Hoppade på en sommarkampanj och fick ett bra pris. Vi har varit nöjda med Passaten, funkade utmärkt som familjebil men skulle inte vilja köpa en.
8 svar · 3,4k läst
A
andthe: [citat] Opps, missade det ;)
4 svar · 1,1k läst
Workingclasshero
Workingclasshero: Gillar TS "förtidig återvinning". /W
13 svar · 29,2k läst
·
Martin Bonn
Martin Bonn: Hej, Min tumlare stannar efter några minuter. Jag har rengjort sinken ( under tömmningspumpen ). Jag har också rengjort filtren. Har kört kontrollprogram ( P 02 ) och kompressorn fungerar och självreningsprogram ( P 03 ). Då jag kört ett program med endast kallt så fungerar maskinen till slut ( 20 min ). Det verkar som om felet skulle ligga på värmesidan kanske i någon termostat ? Var
0 svar · 3,3k läst
BirgitS
BirgitS: Du hittar administratörer och moderatorer på sidan https://www.byggahus.se/forum/members/?type=staff Normalt är det Marlen som du ska skicka ett PM till om du vill ha kontakt med en administratör.
1 svar · 2,5k läst
L
Ludde67: Om nya liknande släp har denna typ av stripes så kan du slänga iväg ett mail till tillverkaren och fråga vilken typ av stripes som fungerar. Då kan du leta efter rätt sort sen.
33 svar · 8,5k läst
·
galento
galento: [citat] Misstänkte det :) har bekanta med höjda bilar och rejäla hjul. Körde original på den jag hade och tittar efter en i nära originalskick men det är ju väldigt vanligt att höja dessa bilar. Verkar dock vara eftertraktade så det finns inte så många på marknaden. Ja 6,2 börjar få lite mil och dessutom skriver ägare många gånger av mätarställningen och har en milesmätare
9 svar · 1,6k läst
namor
namor: K-rauta, som har sålt släpet, ska ha 549:-, 50:- för navkåpan och 499:- för frakt. Juncar, tillverkaren, tar ca 5eur för delen och 15eur för frakt. Beställt från Juncar.
6 svar · 3,0k läst
·
J
jassaj: En stor varning för detta företag. Påstår att du har abonnemang fast man inte har det, mina knivar blev förstörda, skicka absolut inga fin knivar, risk att dom kommer tillbaka med jack i sig. Har bekanta som råkat utför samma sak. En lokal butik som slipar knivar hade fått in knivar som dom fått ”rädda” efter att Knivbrev slipat dom. Sök på Goggel så kommer ni förstå.
47 svar · 16,8k läst
·
B
b8q: [citat] ...Eller så är det ett bråkstreck utritat i fjärde rutan, så man ska svara t.ex. 37/4...:geek:
20 svar · 2,3k läst
·
E
etompau: Kanske missade jag lev.alternativet i kassan. Ska hålla koll om jag beställer fler gånger från dom. Hursomhaver, betald frakt tycker jag ska innebära lev inom 4-5 dagar. Brukar beställa från Netonnet, och med deras "gratis frakt-alternativ" så har man grejorna inom 5 dagar.
4 svar · 1,6k läst
Keiller
Keiller: Har aldrig haft problem några problem med Postnord men jag har fått ett antal bluffmail liknande de som TS varnar för, från någon som utger sig för att vara Postnord. I en del av bluffmailen vill man ha 20 kronor i "extra avgift" för att få paket leveterade, i en del mail vill de att man loggar in på någon sida, vilket man naturligtvis inte ska göra.
3 svar · 4,1k läst
T
Trunk: Nu kanske mycket har hunnit hända på det året som gått sedan jag skaffade mitt kort men för mig är Komplett Banks kreditkort bäst. 2 % cashback på alla internetköp, 1 % på alla övriga köp. 4 % på komplett.se. Poängen samlas i hög tills det att du väljer att dra av det på nästkommande faktura. Är man en person som reser väldigt mycket finns det säkert bättre men. Komplett har
5 svar · 1,7k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.