Tvivlar jag starkt på. Alldeles för osäkert och sekretessen kan inte garanteras där. Vi får inte ens göra så på universitetet - allt ska finnas på servers i Sverige. Blir knivigt med lagar annars
Inom Europa kan ni väl ändå lagra uppgifterna och samtidigt följa lagarna.