E El-Löken66 skrev:
Har du hittat det felaktiga inlägget i TS historik än?
Är det okej lägga upp det i denna tråd?
Varför skulle Alfredo leta efter det felaktiga inlägget? Och varför skulle det läggas upp här?
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
Men fortsätter detta vet du vad nästa steg blir!
Nu är jag inte bara :cry: utan också:

Gul emoji med chockat ansiktsuttryck, stora ögon och öppen mun med synliga tänder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Måst skaffa:

Emoji med zipmun och vinkande hand gestalter frustration och behov av tystnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
E El-Löken66 skrev:
Innan det försvinner.

För att se vad som var så fel nu efter en månad att det måste suddas.
Förstår nog inte riktigt varför just Alfredo skulle göra det, eller varför det skulle behövas alls? Kan du inte göra det själv?
 
S Strontus skrev:
Förstår nog inte riktigt varför just Alfredo skulle göra det
Det är nog mest att Löken och jag munhuggs lite smått på bästa fredags JÄTTEJÄTTEJÄTTE OT sätt. :oops:
 
  • Gilla
Strontus
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
Så länge vi städar efter oss går det bra. :D
Fast jag har bara en timme så det kommer nog inte att gå. Sådär ja, nu var jag on topic igen! (y)
 
E El-Löken66 skrev:
Varför tar du inte och byter namn till Mario?
Det vore för enkelt.
 
P
Alfredo Alfredo skrev:
Nu är jag inte bara :cry: utan också:

[bild]

Måst skaffa:

[bild]
Se upp, jag tror att jag blev blockad utan förvarning, så se till att väga dina ord på guldvåg!
 
kristofer12345 kristofer12345 skrev:
hej hur kan man ta bort sina egna gamla inlägg, har gått ca 1 månad? är detta ens möjligt:) tack
Du har PM!
 
  • Gilla
kristofer12345 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.