Lill72
Lill72: Det var nåt fel med kabeln från antennen. Nu är den bytt och det funkar igen. Fick hjälp att ta bort den gamla. Blir en ny tv framöver iaf. [bild]
12 svar · 1,8k läst
·
richardtenggren
richardtenggren: Tråkigt, men skönt att det verkar lösa sig :) Hört mycket bra om Bergmans fisk, tyvärr är utbudet för mig som inte äter fisk så stort där, annars hade vi nog varit dig också :) Om du är i trakterna fler gånger så finns det en resturang på min gata som också är värd att besöka (nu äter ju inte jag fisk som sagt, men de ska enligt andras utsago vara väldigt bra på det).
13 svar · 1,6k läst
·
T
Tommynorskens: [citat] trodde han gjorde kök?? Eller va han bara snickare?
52 svar · 21,9k läst
·
3
3D4U: [citat] [citat] råkade skicka fel länk detta är den riktiga länken https://forms.gle/X7Tt4JZr7mKBkcqo9
1 svar · 614 läst
3
3D4U: Hej! Jag äger ett UF företag som 3d printar ut detaljer, och skulle önska att ni skulle svara på dessa enkla frågor för våran marknads undersökning för ett skolprojekt tack på förhand! :) https://docs.google.com/forms/d/1y4L_kvGxT-6v2rFTfGIDu0xn5VIsIHwgnrlWsYSjr7I/edit?usp=sharing
0 svar · 490 läst
D
djac: [citat] Alla har körkort men ingen har bil, ibland mina barns umgänge alltså, inte generellt.
547 svar · 30,5k läst
·
S
Sweedbanana: Liknar Kosta Boda "Party" från Göran Wärff men de jag hittar har bara räkor, vindruvor och lönnblad. Detta är mer som vass eller gräs..? Nån som känner igen och kan stilla nyfikenheten? :) [bild]
0 svar · 564 läst
·
P
Anonymiserad 382559: Ett av mina barn skall ha en presentation i SO om USA. Tänkte att man kanske kan få något bra att skriva härifrån.
0 svar · 713 läst
E
ES92: Kanske kan tillägga att man kan skriva med dem!
1 svar · 771 läst
Huddingebo
Huddingebo: Anledningen till att inte läsa den skit-tidningen är många.
1 svar · 710 läst
T
TheGame: [citat] Då är det garanterat det
4 svar · 3,4k läst
·
Ulltand
Ulltand: [citat] Ja han ser ut att ha haft kul :) Tur att han lever också!
2 svar · 1,1k läst
·
Claes Sörmland
Claes Sörmland: Det är inte domstolen som är problemet så mycket som miljöbalken, Miljöbalken är ett monster som lastar över en massa saker på verksamhetsutövaren som borde ligga på myndigheten. Det blir såldes helt oförutsägbart vad utfallet blir när ett beslut överklagas.
5 svar · 1,2k läst
F
fribygg: Om det är bil du ska vikta borde betong vara det lättaste och billigaste att skaffa
9 svar · 2,3k läst
T
Taxture: Skönt att det kom fram ordentligt :D och att ”hemleveransen” inte var till besvär vi tyckte ju att det var bästa lösningen……
46 svar · 7,6k läst
·
P
Anonymiserad 433451: jag använder denna tråden som fråge tråd. Hur många nivåer finns det och vad gör de för nytta? Hur kan en varning vara obegränsad i straff längd? verkar väldigt mysko...
13 svar · 1,5k läst
A
Argastesnickaren: Har varit Audi och WV fantast, det tog slut 2011 när jag köpte en a5 cab. Tyvärr så har dom haft alldeles för många och för dyra fel dom sista 10-15 åren för att jag ska köpa nån sån igen. Bilen på bilden tillhörde en bekant som nog inte heller köpet ev igen;)
31 svar · 27,9k läst
·
Skandiamannen
Skandiamannen: Jag bor i Norra Sverige och på vintern kör man i princip aldrig på ren el då bensinmotorn kickar in direkt pga kupévärmning. Vad gäller förbrukning under långkörning brukar jag ligga på mellan 0,7-0,8 liter bensin/mil. Har alltid motorbromsen på max vilket genererar en del ström till batteriet. Batteriet hjälper till av och till under långkörning vilket minskar
3 svar · 3,4k läst
Y
Y1102: Jag skulle behöva hissa ett antal platta kartonger i olika storlekar längs med väggen. Lokalen har 3 meters takhöjd men är liten till ytan. Så dessa måste undan och bäst är intill väggen. Har ni förslag på hur jag ska göra? De väger nog ca 40 -60 kg. Storlek 120 x170 cm som störst. Jag vill kunna lätt hissa upp och ned dem för att plocka fram de kartonger jag behöver. Stort tack
0 svar · 1,6k läst
·
Alfredo
Alfredo: [citat] Gissar på byggahusappen!
3 svar · 1,1k läst
AndersMalmgren
AndersMalmgren: [citat] [citat] Det jag menar med inlägget är ju såklart att det var extra illa då dessa individer sticker ut extra mycket. Mycket illa skött av de poliser som var på plats. Jag har tom hört poliser som skyller hela händelsen på föräldrarna som givit honom leksaksvapen. Inget illa menat mot personer med Downs syndrom. Jag kan ibland uttrycka mig lite burdust . Här i Stockholm blir man
27 svar · 2,4k läst
·
Storsockret
Storsockret: Messenger trycker ned bilden till typ 960p och 100kB på Android har jag för mig. Något högre på iPhone. Bilder blir dessvärre riktigt kassa.
39 svar · 17,8k läst
A
A.G: Någon som har någon ny info/uppfattning av Disney plus. Tänker på vuxenserier och inte bara för barn.
2 svar · 1,1k läst
D
Danne213: Hyr ut dig själv till en början om kapital saknas. Då bygger du sakta men säkert upp en buffert. Samtidigt slipper du stå med risken att inte få betalt och samtidigt ha fakturor att betala till UE osv. Starta AB direkt om du kan, men räkna med att gå i borgen för ditt företag eftersom årsredovisning inte finns än. Gäller exempelvis vid leasing av bil eller konto hos byggvaruhus.
9 svar · 4,7k läst
S
Strontus: [citat] Är texten riktad till de breda massorna då? Att bara skriva "en stjärnmejsel slinter lättare" kan ju bli rätt fel beroende på vad texten handlar om.
37 svar · 6,7k läst
possum77
possum77: [citat] Jo det var märkligt att det dröjde men den fungerar iaf mkt bra. Den filmar 4 vinklar (framåt, bakåt, höger, vänster) och det är lätt att spara klipp.
46 svar · 4,3k läst
P
Anonymiserad 433451: [MEDIA=youtube]OqE-tTBxrXs[/MEDIA]
31 svar · 2,8k läst
·
M
mojjen: [citat] Får hoppas att de anställda får ersättning för sin jourtid. Dvs de är uppbundna mot ersättning. Och som jag skrev innan har man bara några jourdagar per månad, så godkänner SKV att bilen tas hem. Men är det stadigvarande, så ser man väl det lite som andra arbeten med obekväm arbetstid. Nattsköterskan får ju inte heller ta hem personalbilen. Om jobbet i övrigt kräver att
303 svar · 41,4k läst
·
K
Kalmarkille: Jag har kikat runt lite på tradingrobotar o undrar om det är någon här som har en längre tids erfarenhet av en eller flera sådana? De flesta skeptiker brukar anföra ungefär: "om de vore så bra, skulle säljarna av systemen vara miljardärer nu o knappast behöva sprida budskapet vidare". Sann logik, kan jag tycka...men samtidigt om man kikar på https://www.myfxbook.com/ - där
0 svar · 503 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.