Såg just nu när jag åkte hem med bilen, att det dykt upp en ny kanal som just hette Julkanalen.
 
  • Gilla
MetteKson
  • Laddar…
Kräks lite i munnen varje gång jag hör julmusik.
Har dock en lista med diverse hårdrocksversioner bara för att det är lite kul och det blir ett lite bättre bett och tempo i låtarna. :cool:
 
  • Gilla
MetteKson och 1 till
  • Laddar…
Snart kommer årets julskiva ☺️

 
  • Haha
  • Gilla
MetteKson och 1 till
  • Laddar…

Brukar spela den från 1:a advent fram till julafton
 
  • Gilla
MetteKson
  • Laddar…
Har en tradition, spelar Lars Vegas julskiva när vi klär granen.
Låten med olika skoterljud är bäst :cool:
Likt Kalle Anka på julafton spelas den bara då (slänger den inte och köper en ny som de uppmanar på skivan)
 
  • Gilla
Vdklyven och 2 till
  • Laddar…
Haha vafan, stämningsfull julmusik var det! :crysmile:
 
  • Gilla
Isakare
  • Laddar…
Svårt trött på det mesta av julmusik men en låt som får mig att le i mjugg är Anders F Rönnbloms "Det är inte snön som faller". Härligt dystopisk julstämning.
 
Testa att sätta på någon av mina tips ovan på låg volym medans glöggen intas så ska du få se på mys,
 
Mer jul med Adolphson och Falk är den enda jullåt jag behöver.
 
  • Gilla
JuggeH
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det trodde jag med innan jag kom på Freddy:

[länk]
Mer Jul har en viss traditionell betydelse för mig, så visst var Freddy bra, men det hjälper inte ;)
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
Barbarer
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Barbarer
Haha! Jag tror det blir en runda ”Gammeldags Jul” med Onkel Kånkel ikväll ;)
 
  • Haha
  • Gilla
MetteKson och 3 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Barbarer
Vem? :thinking:Du får nog utveckla. ;) Jag? @13th Marine ? Adolphson och Falk? Freddy?

All of the above? :crysmile:
 
  • Haha
13th Marine
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.