M Myckling skrev:
Den här tråden dog ut lite väl snabbt trots att @AndersMalmgren brukar vara en flitig postare. Personligen tror jag Dorsin tillägnade just denna julsång till Malmgren.

[media]
Folk är julbarbarer. Lovar dig de tittar på Karl Bertil på julafton.
 
M Mseli skrev:
Jag gillar denna
[länk]

Men har även kompletterat samlingen med de flesta av TS tips
Ska lyssna när jag får tillfälle :)
 
En klassiker som höjer stämningen varje år:

 
Det här har blivit en modern klassiker för mig


Men särskilt stämningsfull är den kanske inte ..
 

Redneck jingle bells...helskön text
 
  • Haha
1
  • Laddar…
 
  • Gilla
  • Haha
BengtH och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.