MathiasS
MathiasS: Se kuulostaa rahan heittämiseltä hukkaan - siitä ei ole hyötyä paitsi antaa teille itsellenne mielenrauhaa....:=) Mitä ehkä voisi miettiä, on varmistaa, että käyttämänne maali ei liuota kipsin liimaa - yleensä se sujuu hyvin, mutta ei haittaa tarkistaa. Olen muuten huomannut, että vihreä ulkokipsi vastaa Alcron Djurgårdsgröna väriä, jota minulla on listoissa jne.....
1 vastaus · 3,5k lukukertaa
U
unigas: Että hinnat eroavat ammattilaisten ja kuluttajien välillä samoissa tuotteissa tarkoittaa lopulta vain sitä, että minä kuluttajana maksan, jotta ammattilaiset saavat ne halvemmalla. Että merkkituottajat valmistavat myös halpatuotteita ei ole mikään keskustelunaihe, se on täysin normaalia. Useimmissa tapauksissa on kyse samasta tuotteesta kuin merkkipurkeissa, yksinkertaisesti siksi,
15 vastausta · 8,0k lukukertaa
G
Grankott: Hei! Nyt kun olen kuukausia lukenut tätä erinomaista foorumia, olen "reggat" itseni! Keväällä ostimme talon, joka on rakennettu -59. Se on muurattu talo, jossa on 100 m2 plus kellari 85 m2. Edellinen omistaja on ollut erittäin ahkera. Hän on asentanut maalämmön, eristänyt katon ja tehnyt salaojitukset. Keittiöremontin yhteydessä hän laajensi keittiötä noin 10 m2 + yhtä paljon
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
P
pleximaster: Kevytbetoni, esimerkiksi uraanipitoisella alunaliuskekivellä, on klassista sinistä betonia. Myös tiili voi joissain tapauksissa olla valmistettu uraanipitoisesta savesta ja täten aiheuttaa radonin vapautumista. On jopa olemassa savirappaamattomia 1700-luvun taloja Österlenissä, joissa on korkeat radonpitoisuudet, sillä käytetty savi sisälsi kohonneita määriä uraania. Hiukan uraania on
3 vastausta · 3,2k lukukertaa
Immobil
Immobil: [citat] Se on OK! ;)
3 vastausta · 6,4k lukukertaa
T
tommiz: Voi ei, en saanut kuvaa mukaan. Voin lähettää sen sähköpostitse, jos annat osoitteesi ja olet kiinnostunut.
4 vastausta · 8,6k lukukertaa
Immobil
Immobil: [citat] Jos et olisi aloittanut öljyllä, voisit lakata sen mattakirkkaalla lakalla. ;)
3 vastausta · 10,2k lukukertaa
R
rosvik7: Olen ollut yhteydessä Åken kanssa, ja hän lähettää esitteen. Sinulle iso kiitos Swede :) /Ronnie
3 vastausta · 3,4k lukukertaa
S
swede: Japp Hallsbergtegel high Chapparall Brännehylte handels 0370 alue 1 lava 2.77 kpl noin 360 kpl täysi traileri 24 lavaa 2 kr kpl Mvh ;)
1 vastaus · 3,8k lukukertaa
M
MC: Olen rakentamassa uutta laituria ja olen miettinyt ruuvata trallit alapuolelta välttyäkseni ruuvinrei'iltä yläpuolella... Olen löytänyt Deckmasterin Grabberilta http://www.grabber.se/grabber/puff.asp?puff=2. Onko jollain kokemusta siitä? Hinnat? Onko olemassa muita vaihtoehtoja?
0 vastausta · 4,7k lukukertaa
N
NybyggarNisse: Kun etsimme laattoja ja klinkkereitä taloomme, huomasimme, että Huskompaniet Scandeco tarjoaa ulkokäyttöön soveltuvia laattatyyppejä, jotka kestävät pakkasta. Tutustu heidän verkkosivuihinsa: www.huskompaniet-scandeco.com, niin saatat löytää jotain sopivaa.
4 vastausta · 5,5k lukukertaa
M
MadMax: [citat] Ei, se on totta, mutta mitä tarkoitin on, että se on kuitenkin säteilyä ja siitä keskustellaan vilkkaasti, voiko myös matkapuhelinten jne. säteily aiheuttaa syöpää. [citat] Olen myös lukenut siitä nyt, kun olen selannut tietoa tästä asiasta. Minulla ei kuitenkaan ole tietoa siitä, miten ne toimivat ja mitä ne maksavat (eivätkä ne ole täysin mahdottomia olla
7 vastausta · 3,6k lukukertaa
T
TsThorsell: Katso Bauhausista, mutta ei kaupan hyllystä ulkona vaan levyhöylän hyllyistä sisällä. Bauhaus Lännassa Tukholman ulkopuolella on siellä 3 metrin levyjä.
2 vastausta · 4,7k lukukertaa
T
TsThorsell: Miten tarkoitat, että EPS on kosteuseristys?
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
P
pt99jst: [citat] Ostin tegel häneltä, mukava kaveri tehdä kauppaa kanssa.
4 vastausta · 4,1k lukukertaa
A
Alfons_Helikopter: On olemassa kemiallisia lisäaineita, joita voidaan lisätä laastiin tai sivellä pinnoille, jotta ne tarttuvat paremmin. On myös erityisiä laasteja, joilla on parempi tarttuvuus korjaustöihin. Lisäksi on kemikaaleja, jotka tekevät betonista vettähylkivämpää. Pintaa voi myös karhentaa esimerkiksi hiomakoneella ja asennetulla hiomakivellä. Varmista myös, että pinta on kunnolla
4 vastausta · 8,8k lukukertaa
S
swede: Hei Löysin sivun, joka käsittelee sementtituotteita www.flodacement.se Terveisin ;D
0 vastausta · 4,2k lukukertaa
KarlXII
KarlXII: Kuntzeen mennään vain kumituoksun vuoksi...ainakin ennen, kun he olivat lähellä Hötorgetia. Nyt, Lindhagensgatanilla, tunnelma ei ole ollenkaan sama.
5 vastausta · 3,3k lukukertaa
KarlXII
KarlXII: Katso Bauhaus Haninge, juuri nyt heillä on pari 80 senttistä puoleen hintaan!
3 vastausta · 7,0k lukukertaa
P
Pure: Tai ehkä kipsi... ;)
5 vastausta · 5,2k lukukertaa
P
5 vastausta · 5,2k lukukertaa
Bob_the_builder
Bob_the_builder: Vaahdotus vaahto on varmasti erinomaista.
1 vastaus · 3,4k lukukertaa
D
Dicken: Juuri niin tein. Toimii erittäin hyvin. 2 mm ei ole ongelma, minulla oli varmaan muutama mm enemmän. :)
1 vastaus · 6,4k lukukertaa
A
albinson: Onko vaikeaa rapata 60 cm korkea muuri itse? En halua täysin sileää pintaa, vaan hieman rakenteista.
0 vastausta · 6,5k lukukertaa
L
linkeboda: puhdista seinät värillisellä laastilla, niin tulee aika hyvä.....
2 vastausta · 2,8k lukukertaa
A
abel48: Ostin TJ musstop, mutta tein siitä budjettiversion. Asensin ensin paneelin alle ja sitten leikkasin paloja musstopista ja naulasin ne väliin. Todella nopeaa ja helppoa. Terveisin Anders
6 vastausta · 7,4k lukukertaa
K
kinglace: On olemassa erityinen musta saunafolio, joka on lämmönkestävä. Voin kuvitella, että rakennetaan huone huoneeseen, joka eristetään erikseen saunafoliolla.
3 vastausta · 3,4k lukukertaa
D
dfred: Kokeile painepesuria. Se poistaa yleensä suurimman osan.
3 vastausta · 5,1k lukukertaa
Bob_the_builder
Bob_the_builder: Sementtikivi on kyllä vähän halvempi, mutta on niin paljon raskaampi ja hankalampi käsitellä. Lisäksi ne eristävät huonommin kuin kevytsora (leca). Kaksikouruiset betonitiilet maksavat noin 55 kr/m2 pelkkien tavallisten tiilien osalta. Sitten tulevat lisäksi harjatiilet ja muut tarvikkeet.
1 vastaus · 3,6k lukukertaa
N
Norre: Joo olen ostanut sieltä jonkin verran. Olen todella tyytyväinen, minulla on vain hyvää sanottavaa Janista sahalla. (Kyllä, se on hänen nimensä) Terveisiä Norénilta ;)
4 vastausta · 4,2k lukukertaa
Fasting65
Fasting65: Sollentuna: Ilmoitus lähetetty...
7 vastausta · 7,5k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.