Hei!
Nyt kun olen kuukausia lukenut tätä erinomaista foorumia, olen "reggat" itseni!

Keväällä ostimme talon, joka on rakennettu -59. Se on muurattu talo, jossa on 100 m2 plus kellari 85 m2. Edellinen omistaja on ollut erittäin ahkera. Hän on asentanut maalämmön, eristänyt katon ja tehnyt salaojitukset.

Keittiöremontin yhteydessä hän laajensi keittiötä noin 10 m2 + yhtä paljon kellarissa. Hän ei kuitenkaan tehnyt ulkotöitä valmiiksi. Meidän ajatuksemme (myös edellisen omistajan) on rapata uudelleen KOKO julkisivu. Tänään laajennuksessa on ainoastaan GNU (?). Kuinka kauan uskaltaa jättää sen niin?

Täytyykö/pitäisikö lisäeristää koko talo vai riittääkö laajennus? Kuinka paljon kalliimpaa on lisäeristää kuin rapata suoraan tiilimuuraukseen?

/Grankott
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.