Se kuulostaa rahan heittämiseltä hukkaan - siitä ei ole hyötyä paitsi antaa teille itsellenne mielenrauhaa....:=)
Mitä ehkä voisi miettiä, on varmistaa, että käyttämänne maali ei liuota kipsin liimaa - yleensä se sujuu hyvin, mutta ei haittaa tarkistaa.
Olen muuten huomannut, että vihreä ulkokipsi vastaa Alcron Djurgårdsgröna väriä, jota minulla on listoissa jne.....