Rakennan autotallia enkä ehdi asentaa ulkopaneelia. Olen laittanut ulkogipsiä, jonka pitäisi kestää talven ilman paneelia. Nyt mietin: gyprocseinät eivät näytä kovin kauniilta. Mietin, että maalaisin ne punaisiksi. Kuulostaako tämä järkevältä vai onko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä?
 
Se kuulostaa rahan heittämiseltä hukkaan - siitä ei ole hyötyä paitsi antaa teille itsellenne mielenrauhaa....:=)

Mitä ehkä voisi miettiä, on varmistaa, että käyttämänne maali ei liuota kipsin liimaa - yleensä se sujuu hyvin, mutta ei haittaa tarkistaa.

Olen muuten huomannut, että vihreä ulkokipsi vastaa Alcron Djurgårdsgröna väriä, jota minulla on listoissa jne.....
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.