Minun täytyy nostaa kellarin lattia noin 7 cm. Alla on huonosti eristetty betonilaatta, ja todennäköisesti jonkin verran kosteutta tulee alhaalta (vaikka salaojitus on).

Mietin, voisiko EPSCement (lämpöeristävä kevytbetoni) olla vaihtoehto? Olen ajatellut laittaa klinkkeriä lattialle.
 
Ehdottomasti. Saat karkean tasoituksen, eristyksen ja kosteussuojan yhdessä ja samassa vaiheessa. Sitten tarvitsee vain tasoittaa lattia ja laittaa klinkkerit, jos olen ymmärtänyt oikein.

Minulla on kaveri, joka työskentelee siellä, joten voin antaa sinulle joitakin sisäpiirivinkkejä, jos tarvitset.

/Roger
 
Miten tarkoitat, että EPS on kosteuseristys?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.