3 316 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Millä tiivistää autotallin ovi?
Viime vuonna ostimme garagedörrar - kääntöovet.
Autotallin lattia on melko tasainen, mutta vinossa. Siksi autotallin ovien alla on kapea rako, noin 2 cm ja 0,5 cm leveä tasainen kiilamainen rako. Ei ole hyvä jättää tätä rakoa talveksi :
Millä tiivistää tämä rako? Pitäisikö asentaa jonkinlainen kumilista? Kuinka? 0,5 cm ei ole paljon pelivaraa.
Onko vaihtoehtona asentaa jonkinlainen kumilista lattialle, joka tiivistää autotallin ovien sisäpuolelta eikä ovien alapuolelta?
Autotallin lattia on melko tasainen, mutta vinossa. Siksi autotallin ovien alla on kapea rako, noin 2 cm ja 0,5 cm leveä tasainen kiilamainen rako. Ei ole hyvä jättää tätä rakoa talveksi :
Millä tiivistää tämä rako? Pitäisikö asentaa jonkinlainen kumilista? Kuinka? 0,5 cm ei ole paljon pelivaraa.
Onko vaihtoehtona asentaa jonkinlainen kumilista lattialle, joka tiivistää autotallin ovien sisäpuolelta eikä ovien alapuolelta?
Suosikki uusintana: http://www.leifarvidsson.se/customFiles/Ny/Katalogsidor2004/24.pdf 
Jos etsit harjalistoja, niin niitä löytyy Harald Nyborgilta.
Jos etsit harjalistoja, niin niitä löytyy Harald Nyborgilta.
No, harjalista ei ole kiinnostava. Keksin, että Kuntze:lla on paljon kumilistoja. Soitin heille ja he lähettävät joitakin näytelistoja, joita aion testata.
http://www.kuntze.se
http://www.kuntze.se
Lähettää? Sinähän menet sinne ja nautit siitä ihanasta ilmapiiristä. Täältä löytyy kaikkea, mitä ei ole tavallisissa kaupoissa. Ja samalla kun olet siellä, voit tehdä opintokäynnin Sieverts Skruvilla kadun toisella puolella....Fasting65 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi