Viime vuonna ostimme garagedörrar - kääntöovet.

Autotallin lattia on melko tasainen, mutta vinossa. Siksi autotallin ovien alla on kapea rako, noin 2 cm ja 0,5 cm leveä tasainen kiilamainen rako. Ei ole hyvä jättää tätä rakoa talveksi ::)

Millä tiivistää tämä rako? Pitäisikö asentaa jonkinlainen kumilista? Kuinka? 0,5 cm ei ole paljon pelivaraa.

Onko vaihtoehtona asentaa jonkinlainen kumilista lattialle, joka tiivistää autotallin ovien sisäpuolelta eikä ovien alapuolelta?
 
No, harjalista ei ole kiinnostava. Keksin, että Kuntze:lla on paljon kumilistoja. Soitin heille ja he lähettävät joitakin näytelistoja, joita aion testata.

http://www.kuntze.se
 
Fasting65 sanoi:
No, harjalista ei ole mielenkiintoinen. Tajusin, että Kuntzella on paljon kumilistoja. Soitin heille, ja he lähettäisivät muutaman testilistan minulle.

[linkki]
Lähettää? Sinähän menet sinne ja nautit siitä ihanasta ilmapiiristä. Täältä löytyy kaikkea, mitä ei ole tavallisissa kaupoissa. Ja samalla kun olet siellä, voit tehdä opintokäynnin Sieverts Skruvilla kadun toisella puolella....:)
 
Jos ei olisi heidän hillittömän huonoja aukioloaikojaan ja huonoa sijaintiaan, heille voitaisiin ehkä kunnioittaa vierailulla...

-Ei, joskus vuoren on tultava muhammedin luokse.
 
Kuntzeen mennään vain kumituoksun vuoksi...ainakin ennen, kun he olivat lähellä Hötorgetia. Nyt, Lindhagensgatanilla, tunnelma ei ole ollenkaan sama.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.