A albinson #1 Jäsen · 44 viestiä 13 syy 2004 klo 09:34 albinson Jäsen 44 viestiä 13 syy 2004 klo 09:34 #1 Onko vaikeaa rapata 60 cm korkea muuri itse? En halua täysin sileää pintaa, vaan hieman rakenteista.