R Rena #1 Jäsen · Skåne · 762 viestiä 13 syy 2004 klo 09:54 Rena Jäsen Skåne 762 viestiä 13 syy 2004 klo 09:54 #1 Hei! Olen juuri asentanut asfaboardin kesämökkini pieneen laajennukseen. Nyt on niin, että viemäriputkien ja vastaavien vuoksi on joitakin rakoja. Mitä voisin laittaa sinne? Silikonia vai jotain muuta? KIITOS!
Hei! Olen juuri asentanut asfaboardin kesämökkini pieneen laajennukseen. Nyt on niin, että viemäriputkien ja vastaavien vuoksi on joitakin rakoja. Mitä voisin laittaa sinne? Silikonia vai jotain muuta? KIITOS!
Bob_the_builder #2 Jäsen · 2 037 viestiä 13 syy 2004 klo 20:17 Bob_the_builder Jäsen 2 037 viestiä 13 syy 2004 klo 20:17 #2 Vaahdotus vaahto on varmasti erinomaista.