Meillä on paljon formplyfa jäljellä seinien valun jälkeen. Onko syytä olla käyttämättä sitä OSB:n tai lastulevyn sijaan seinissä?

Tuntuu vähän ikävältä, jos ei voi hyödyntää kalliilla rahalla ostettua puutavaraa, mutta samalla haluaa tietää, onko se sopivaa asentaa seiniin.
 
jureit sanoi:
Pikemminkin ylellisyys, kun se on seinissä. Jos ette aio valaa lisää, niin käyttäkää se.
Sama! ;)
 
myy ne......rahat riittänevät lisää neliö OSB:ä varten
 
Kiitos vastauksista. Se oli juuri mitä halusin kuulla. Olin hieman huolissani siitä, että vanerissa olisi joitain epäterveellisiä liimatyyppejä, joita ei pitäisi käyttää rakentamiseen.

Aion tarkistaa, mitä OSB maksaa per neliömetri ja sitten katsoa, voisiko levyjen myyminen kannattaa. Siinä tapauksessa voinee laittaa ilmoituksen Blocketille.
 
sollentuna sanoi:
Tack för svaren. Det var precis vad jag ville höra. Jag var lite orolig att det skulle vara några ohälsosamma limsorter i plyfan som man inte skulle bygga in.

Jag skall kolla upp vad OSB kostar per kvm och sen se om det kan löna sig att sälja skivorna. Isåfall får man väl kasta in en annons på Blocket.
Osb kostar 119sek per skiva och den är 2440x1197 eller vad nu standardmåttet är.....:)
 
Kiitos vastauksesta! Unohdin soittaa johonkin brädgård tänään, joten oli täydellistä saada vastaus. Tällä hinnalla ei varmaan ole järkeä myydä niitä, olen maksanut 209 kr per levy enkä voi kuvitella, että niitä voisi myydä enemmän kuin puolella hinnalla.
 
"Formplyfa erinomaisessa kunnossa vaihdetaan OSB-............" :)
 
Sollentuna: Ilmoitus lähetetty...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.