Aiomme rakentaa autotallin, mikä on edullisinta: lekablock vai cemenhållsten. Onko kenelläkään tietoa, mitä betonitaktiilit maksavat per neliö?
 
Bob_the_builder
Sementtikivi on kyllä vähän halvempi, mutta on niin paljon raskaampi ja hankalampi käsitellä. Lisäksi ne eristävät huonommin kuin kevytsora (leca).

Kaksikouruiset betonitiilet maksavat noin 55 kr/m2 pelkkien tavallisten tiilien osalta. Sitten tulevat lisäksi harjatiilet ja muut tarvikkeet.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.