Hei! Ostin talon vuosi sitten ja nyt rappaus on pudonnut joistakin paikoista. Koska työ on huonosti tehty, haluamme mielellämme sijoittaa rahaa julkisivun kunnostukseen. Talomme on 9x8 metriä ja noin 5 metriä katonharjaan, katon kaltevuus on 45 astetta. Sain tänään hinnan 675 kr/neliömetri STO:lta, mutta mietin nyt, olisiko tiili halvempi ratkaisu. Haluaisin mieluiten rappauspinnan, mutta tiilikate on käytännössä huoltovapaa. Onko jollain tietoa tästä? Terveisin / Ronnie
 
Hei
Voit katsoa tiilien kustannuksia, joista olen kirjoittanut aiemmin.
Ystävällisin terveisin ;)
 
swede sanoi:
Hei
Voit katsoa hållas tiilten kostnad ,josta olen kirjoittanut aiemmin
Yst. terv. ;)
Katso lösvirke muurauksenomi ;D
 
Olen ollut yhteydessä Åken kanssa, ja hän lähettää esitteen.
Sinulle iso kiitos Swede :)

/Ronnie
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.