Stefan N
Stefan N: Kokoa ohjeiden mukaisesti, niin ei ole ongelmia.
2 vastausta · 3,4k lukukertaa
Pilla58
Pilla58: Kiitos kaikista lukemisen arvoisista vastauksista! Olen löytänyt Beckers betongspackel, taidan lähteä ostamaan tätä :).
6 vastausta · 7,4k lukukertaa
·
O
oceanis: Ei sillä kai ole väliä, missä listoja säilytetään rakennustarvikeliikkeessä, neljänneskierrelattaprofiili/neljänneslista on sama, riippumatta siitä naulaatko sen lattiaa tai seinää pitkin.
3 vastausta · 4,9k lukukertaa
Mattias L.
Mattias L.: Luettuani sivua tarkemmin nyt näen, että GA viittaa normaaleihin kipsilevyihin. Tulee varmaankin kaksinkertaiset ulkokipsilevyt ja sitten jonkinlainen paneeli sen päälle.
7 vastausta · 11,2k lukukertaa
·
M
mrchilla: Hei, Olen asentanut pienen kamiinan keittiöön (Scanspis). Savukanava takana liitettynä kulmassa savupiippuun. Kaikki on tiivistetty ja valmista. Sitten tuli nuohooja, joka huomautti seuraavista: - Vuotava savukanava: Odotettua, kun sitä ei ole käytetty 15 vuoteen. Joten asennan putkeen insertin, huippureunuksen, pohjakartion, muuraan C-laastilla, täytän vermikuliitilla ja testaan pienellä
0 vastausta · 3,8k lukukertaa
mexitegel
mexitegel: Nyt vain spekuloin, mutta onko edes tarpeen puhdistaa ulkopuolelta, jos laittaa platon?
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
D
Drömhus2012: Olen vuokrannut Cramolta, tosin en kysynyt saanko, vaan kaveri kysyi ensin, olenko yksityishenkilö vai firma.
4 vastausta · 5,0k lukukertaa
G
geschmeck: Mitä mieltä olet tästä? http://www.fresh.se/sv/4.vaermeflyttare/intellivent-celsius-vaermeflyttare.php?group=prod_prod_grp-s1%2F229 Vaikuttaa siltä, että sen voi asentaa kattoon. Minulla on itselläni vastaava kylpyhuoneen tuuletin ja se ei ole meluisa.
3 vastausta · 3,7k lukukertaa
F
Farzan: Tähän on vaikea muodostaa mielipidettä tietämättä enempää, esimerkiksi jos laitat koko talon piirustuksen esille. Ainoa, mitä voi sanoa, on että sellainen seinänpätkä on niin epäkäytännöllinen ja merkityksetön, että se tuskin olisi siellä, ellei olisi jotain hyvää rakennusteknistä syytä.
6 vastausta · 1,2k lukukertaa
slacker
slacker: Karkaistu montaasiruuvin pitäisi voida katkaista alapuolelta polygripillä (Motortång) ja ehkä sen jälkeen painaa morakniv sisään nostamaan se, mitä ruuvista on jäljellä levysäännöstä, ja vain iskeä kulmarautaa vasaralla.... Ehkä....
8 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
C
Cff: Vaihdan eristystäni makuuparvellani (missä katto on erittäin matala ja vino). Ajattelin käyttää SPU-levyjä mineraalivillan sijasta, jota siellä on. Saan 3-4 cm lisätilaa, mikä voi kuulostaa pieneltä, mutta kun tila on hyvin ahdas, se voi tuntua todella suurelta :). Tällä hetkellä siellä on 30x65-koolausta melko tiheästi kattoparrujen välissä ja sen päällä on yksinkertainen
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
C
chaplin5791: Ajattelin kokeilla pitää sen kannella ainakin ensimmäisenä vuotena ja katsoa .. minulla on 3 pientä ja ajattelin, että on turvallisempaa olla se ei niin helppo päästä sisään (jos laskee ..) ..katso alla olevat kuvat.. (ehkä on helpompaa laskea??) [bild] [bild] [bild]
3 vastausta · 7,9k lukukertaa
·
Korvgubbe
Korvgubbe: Vaneri imee aina reunoista, sinun täytyy varmistaa, että vettä ei tule sinne. Östlunds vinkit ovat hyviä, älä unohda myöskään alapuolta. Kuvassa näyttää siltä, että levyt seisovat betonilaattojen päällä ja silloin ne eivät kestä.
4 vastausta · 18,9k lukukertaa
·
V
vagabondo: Hei! Missä voi ostaa kuvassa olevia profiileja? Ajattelin asentaa lasilevyn pystysuoraan. [bild]
·
Oldboy
Oldboy: Tällaista yllätystä ja epämiellyttävää hienovaraista ongelmaa kaulassa tunnistaa helposti. Toiveesi on, että se on vanha kuivunut vamma. Miten ovat kynnykset kummallakin puolella kylmää eteistä (ulkopuolella)? Voiko olla niin, että kylmäeteinen ei alun perin ollut eteinen, vaan vain ulkoinen porras? Miten on maaperä ja salaojitus? Onko täysin tiivis kulmissa/liittymäkohdassa
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
K
Kalmarkille: [citat] - Voimme korvata vaakasuora sanalla horisontaalinen : )
9 vastausta · 1,9k lukukertaa
Locke
Locke: Jos materiaali on puhdas epäpuhtauksista, niin voit. Lastuinen ja hilseilevä kiviaines valitettavasti antaa melko tylsä ja karkea betoni. Kun kiviaineksia luokitellaan, tarkastellaan f-shapea, joka on kiviaineksen lyhyimmän poikkileikkauksen suhde pidempään. Lisäksi kiviainesten muotoon tulee kiinnittää huomiota kiillepitoisuuteen ja moneen muuhun. Tietyissä kivilajeissa on mineraaleja,
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
F
FrippeFlyer: Hei. Olen uusi täällä foorumilla ja syy on tietysti se, että on aika remontoida... Minulla on laajennus rivitalossa talon rungon ja ulkovaraston välillä. Ajatuksena on vaihtaa nykyinen sisäkatto/eristys ja asentaa tuuletusrako (joka ilmeisesti puuttuu). Rakenne on (kommentoi mielellään jos olen väärässä): Kattopahvi ulkokatolla (jää paikalleen) Paneeli (jää paikalleen)
D09
D09: [citat] Tarkoitat, että normaalisti miellyttävä lämpökohta nousee korkeammalle ja että kylmempää pintaa kompensoidaan nostamalla lämpöä paikallisesti siellä. Vähän kuin nostaisi koko talon lämpötilaa asteella, mikä lisää energiankulutusta?
4 vastausta · 3,4k lukukertaa
Byggahem
Byggahem: [bild]
26 vastausta · 6,9k lukukertaa
·
Byggahem
26 vastausta · 6,9k lukukertaa
·
nimhed
nimhed: Ei usein kuule kenenkään sanovan valitettavasti ennen 4m kattokorkeutta ;) Älä unohda esittää lopputulosta. Onnea matkaan!
17 vastausta · 9,0k lukukertaa
·
P
PappasHammare: Sydänseinä on "elintärkeä" talolle aivan kuten sydän.. Siitä nimi Mutta suurimmalla todennäköisyydellä ne eivät ole kantavia, kuitenkaan ei koskaan pidä sanoa ei koskaan. Seinä, joka kulkee samassa suunnassa kuin palkisto, ei ole kantava. Mutta mihin ripustat päällysvaatteet, jos poistat eteisen?
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
·
mexitegel
mexitegel: Liitetään lähettimen putkeen/johtoon, joka lähettää sähköistä kenttää, joka sitten haetaan vastaanottimella.
8 vastausta · 2,9k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Näin tein, ilman yläjyrsintä ja mallia: http://www.byggahus.se/forum/kok/183765-fixar-jag-ihop-en-laminatbankskiva-i-vinkel.html
33 vastausta · 36,9k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: Se kuulostaa siltä, että siitä tulee hyvä. Ehkä sinun pitäisi ottaa tarkka mittaus uunista sen ollessa asennettuna. Näin voit nähdä myöhemmin, onko se liikkunut. Jos aiot asentaa vuolukiviuunin (mikä contura 26t viittaa siihen), tällaiset laatat ovat tyylikkäitä ja käytännöllisiä pitää alla [bild]
17 vastausta · 12,1k lukukertaa
·
N
nombz: Olen nyt pultannut kiinni kynnyksen lecaharkkoihin ("perustus") M12 kierretangolla ankkurimassalla siihen kohtaan, missä aukko tulee. Ehkä sitä ei tarvita, mutta siitä ei voi olla haittaa.
6 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
C
camaro1969: nyt olen todella ymmälläni, olen yhteydessä kahteen valmistajaan, ensimmäinen sanoo, että se onnistuu, 38 asteen kattokaltevuus, saan yläkertaan 5,7 metriä leveän ja 2,10 metriä korkean katon (kuulostaa mielestäni paljolta) näiden hinta on noin 2500 kpl sis alv toinen valmistaja (suunnittelija) sanoo, että se ei onnistu seuraavan vastauksen mukaan: "Ero ristikkojärjestelmän ja
4 vastausta · 4,5k lukukertaa
B
belford: Ok, kiitos Jonieboi yksityiskohtaisesta vastauksesta! Se on puoliksi rakennettu voisi sanoa; kylpyhuoneen puolta en voi koskea, mutta voin avata kipsilevyn makuuhuoneen puolelta ja mahdollisesti leventää sinnepäin / täyttää mineraalivillalla ja lisätä ylimääräisiä kipsilevyjä. On totta, että ääni voi luultavasti kulkea "ympäri" seinää palkkien yms. kautta, joten siksi ajattelen
2 vastausta · 5,1k lukukertaa
T
thomasx: http://ttapdrive.com/ En ole itse kokeillut sitä vielä, mutta kai minun täytyy tehdä se nyt :)
9 vastausta · 4,8k lukukertaa
J
Jored: Ajattelet aivan kuten minä, Oldboy! Olen juuri alkanut kiinnostua lecablockista rakennusmateriaalina, todella hauskaa työskennellä sen kanssa.
11 vastausta · 7,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.