3 666 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Läpivienti välipohjassa hiljaisella tuulettimella
Hei!
En ole varma, onko tämä oikea alifoorumi, mutta...
Etsin ratkaisua, jolla voisimme paremmin hyödyntää kellarin kaminan tuomaa lämpöä. Meillä on helposti 30 astetta alakerran takkahuoneessa, kun palelen olohuoneessa yläpuolella. Mieletöntä.
Tähän on oltava joku yksinkertainen ratkaisu. Ajattelen yksinkertaista aukkoa, jossa on tuuletin. Ehkä lämpöaktivoitu? Se olisi täydellinen meille, koska silloin voisimme saada lisää lämpöä ikkunan läheisyyteen, joka ei ole uusinta mallia.
Vinkkejä, mitä pitäisi etsiä? Mielellään kokonaisratkaisu, sillä minulla on liian monta muuta projektia meneillään. Poraa vain ja asenna, se olisi hienoa!
En ole varma, onko tämä oikea alifoorumi, mutta...
Etsin ratkaisua, jolla voisimme paremmin hyödyntää kellarin kaminan tuomaa lämpöä. Meillä on helposti 30 astetta alakerran takkahuoneessa, kun palelen olohuoneessa yläpuolella. Mieletöntä.
Tähän on oltava joku yksinkertainen ratkaisu. Ajattelen yksinkertaista aukkoa, jossa on tuuletin. Ehkä lämpöaktivoitu? Se olisi täydellinen meille, koska silloin voisimme saada lisää lämpöä ikkunan läheisyyteen, joka ei ole uusinta mallia.
Vinkkejä, mitä pitäisi etsiä? Mielellään kokonaisratkaisu, sillä minulla on liian monta muuta projektia meneillään. Poraa vain ja asenna, se olisi hienoa!
Jäsen
· västragötaland
· 19 viestiä
Spontaanisti yrittäisin ensin selvittää, voisiko saada aikaiseksi painovoimaisen ilmanvaihdon, sillä tuulettimet pitävät yleensä melua.
Mitä mieltä olet tästä?
http://www.fresh.se/sv/4.vaermeflyt...vaermeflyttare.php?group=prod_prod_grp-s1/229
Vaikuttaa siltä, että sen voi asentaa kattoon.
Minulla on itselläni vastaava kylpyhuoneen tuuletin ja se ei ole meluisa.
http://www.fresh.se/sv/4.vaermeflyt...vaermeflyttare.php?group=prod_prod_grp-s1/229
Vaikuttaa siltä, että sen voi asentaa kattoon.
Minulla on itselläni vastaava kylpyhuoneen tuuletin ja se ei ole meluisa.
Klikkaa tästä vastataksesi