Hei foorumi,

Olen suunnittelemassa kylpylän ostamista. :D

Terassialue on valitsemani sijoituspaikka, terassi on noin 90 cm maanpinnan yläpuolella. Se seisoo pilareilla, joiden etäisyys on noin 190 cm. Kantosäleiköt 60 CC... mielestäni olen ylisuunnitellut terassin rakentamisen...

voinko vain asettaa kylpylän terassille? .. kylpypalju vedellä ja muutama henkilö voi painaa yhteensä noin 2 tonnia...
jotta olisin varma, ajattelin vahvistaa alapuolelta joillakin ylimääräisillä tukipilareilla.. mitä vinkkejä teillä on.. onko olemassa yksinkertainen järjestely linkiksi maan ja terassin alapinnan väliin? tai muita fiksuja ja yksinkertaisia ratkaisuja?

kiitollinen vastauksista

Korvgubbe
Eikö olekin sekä tyylikkäämpää että mukavampaa upottaa kylpyyn kansitasolle?

Laitoin ylimääräisen plintradin kylvyn alle kaksoiskantopalkkien ja lattiaorsien kanssa. Miten vakaa tahansa, kylvyssä on ollut 8 aikuista ja suuri joukko ympärillä, ja se on vakaa kuin kallio. En upottanut kylpyä, koska saatan vaihtaa suurempaan kylpyyn tulevaisuudessa.

Ajattelin kokeilla pitää sen kannella ainakin ensimmäisenä vuotena ja katsoa .. minulla on 3 pientä ja ajattelin, että on turvallisempaa olla se ei niin helppo päästä sisään (jos laskee ..) ..katso alla olevat kuvat.. (ehkä on helpompaa laskea??)
Puinen terassi rakenteilla, tikkaat ja kalusteita, tiilitalo taustalla. Tietokoneella luotu rakenne, jossa on pylväitä ja rakennus taustalla; suunnitelma terassin asennuksesta pihalle.

Kaksi tasoinen puuterassi talon ulkopuolella. Ylemmällä tasolla on kaide ja sen yläpuolella katos. Rakennustyökalut maassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.