Villa vista
Villa vista: Hieman ajateltavaa: -Nykyinen naapuri on kaupungin mukavin, mutta hän voi muuttaa, ettekä koskaan tiedä kuka tulee tilalle. (eli älkää luottako vain tämän päivän olosuhteisiin) -Palovaatimusten pitäisi olla vähintään EI 60 M (M tarkoittaa momenttia, voi olla, että heidän täytyy varmistaa esimerkiksi kattorakenteet/kerrosrakenteet niin, etteivät ne romahda väliseinän päälle
2 vastausta · 4,6k lukukertaa
jeppeknaster
jeppeknaster: Yli vuosi myöhemmin olen (melkein) päättänyt, miten teen:) Täällä kävi kirvesmies, ja hän oli sitä mieltä, että olisi helkkarin hankalaa tasata kaikki masoniitilla. Hän ehdotti liimaamalla ruuvata kipsilevyt puulattiaan syvimmissä kuopissa ja sitten tasoittaa itsetasoittuvalla lattiatasoitteella saadakseni sen tasaiseksi. Sen jälkeen ajattelin joko asentaa harvalla koolauksella ja
3 vastausta · 2,1k lukukertaa
H
huggan: Aion tehdä sisäseinän tilaan, jossa on noin 3,5 metrin kattokorkeus. Sitten aion laskea kattokorkeuden noin 2,7 metriin. Tuntuu, että seinästä tulee epävakaa, jos käyttää 45*70 kakkosia. Miten teen 45*70-kakkosista vakaita, tai jos se on mahdotonta, mihin kokoon pitäisi vaihtaa? Haluaisin mieluiten asentaa vain kipsilevyn molemmille puolille seinää, vai täytyykö sitä jäykistää
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
Matti_75
Matti_75: Ruuvit ja tulpat tai kevytbetoniruuvit. Jos kyseessä on palo-ovi, täytyy käyttää palokatkoa.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
W
wandk: Anteeksi, unohdin mainita. Sisäportaikko on puuta ja sijaitsee suoraan betonilattialla. Olin vähän epäileväinen, kun kuulin, että ei ole väliä onko siinä saumauslaastia tai silikonia. Kiitos vastauksesta MaxPax
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
hantverkare1
hantverkare1: [citat] Kuulostaa juuri Tretexistä. En tiedä, mikä siinä voisi olla vaarallista.
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
L
Lane: Mutta eihän se ole sama asia...? Meillä on harmaa lattia ja valkoiset seinät, aivan kuten 95 % niistä, jotka astuvat liikkeeseen (myyjän mukaan). [citat]
14 vastausta · 11,8k lukukertaa
C
Cff: ok, joten on hyvä, jos on jotain, jolla on korkea tiheys, mutta joka ei ole liian jäykkä (jotta ääniaallot eivät leviäisi, kuten Fozz varoittaa)? Ovatko kivivillaiset paloeristelevyt jotain tavallisen kivivillan ja maalaattojen välillä? Voisiko se siinä tapauksessa olla hyvä vaihtoehto?
4 vastausta · 2,3k lukukertaa
D
MaxPax: http://www.byggahus.se/forum/farg-mala-tapetsera/224844-putsa-eller-ej.html
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
Anna_H
Anna_H: Parempi liian paljon kuin liian vähän, kuten meidän kirvesmiehemme sanoi, kun vaihdoimme kantavia "kvistarimme". Liimapuupalkki, joka nyt kulkee koko matkan, 4 metriä, puolikkaan sijasta, on kaksinkertaisen korkea ja kaksinkertaisen leveä kuin alkuperäinen, ja pilarit molemmissa päissä ovat hieman leveämpiä ja kaksinkertaisen paksuja kuin ainoa tikku, joka seisoi keskellä. Vaaka
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
arbetsmyran09
arbetsmyran09: Olen samaa mieltä. Galvanoidun materiaalin hitsausta ei suositella. Siitä tulee vain huokosia ja hitsausvirheitä. Hiominen ja puhdistus ennen aloittamista on tärkeää. Ystävällisin terveisin Fredde
4 vastausta · 43,8k lukukertaa
jeppeknaster
jeppeknaster: Kunhan hän ei ole jäänyt sen alle kiinni.
14 vastausta · 7,3k lukukertaa
B
Boan: Joskus puhutaan standardista, kun esim. laatoitetaan ja kuinka monta mm se saa poiketa korkeudessa jne jne, mutta onko olemassa eri tasoja näissä standardeissa joita voi viitata varmistaakseen "erityisen korkea standardi"? Jos minun pitää tehdä sopimus firman kanssa siitä, että sen pitää olla "superhyvä" tyyliin
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
G
Gabbe1: Itse valitsin rakentaa seinän talon ja autotallin välille lähes samanlaiseksi kuin ulkoseinäni. Seinäni koostuu: kipsi - levylastulevy - 70mm vaakasuorassa olevat koolaukset/kivivilla - 170mm pystysuorassa olevat koolaukset/kivivilla - 70mm vaakasuorassa olevat koolaukset/kivivilla - levylastulevy - kipsi. Koska minulla on autotallissa lämpöä ympäri vuoden, jätin muovin pois.
4 vastausta · 4,4k lukukertaa
F
Fredrik Cederborg: Haluaisin vuokrata työkaluja edullisesti. Samalla haluaisin, että katsot seinääni ja annat neuvoja seinästä, jonka suunnittelen purkaa :)
11 vastausta · 8,0k lukukertaa
I
injonil: Jos levyt asetetaan tiiviisti, ne liikkuvat turvotessaan korkeamman ilmankosteuden aikana.
15 vastausta · 49,1k lukukertaa
Raskus
Raskus: [bild] Nyt se on valmis muutaman kuukauden jälkeen, toivottavasti en joudu syytteeseen esikuvan omistajalta kopioinnista, koska aika samanlainen siitä tuli, ja se oli myös tavoite. Paras projektini tähän mennessä! Palkin kiinnitin kulmaraudalla seinään. Siitä tuli aika huomaamaton.
3 vastausta · 10,8k lukukertaa
·
Mikael_L
Mikael_L: [citat] Ei. Siihen on olemassa jokin normi, mutta en muista sitä enkä jaksa etsiä juuri nyt. Mutta luulen, että se oli jotain 2 metrin paikkeilla. (1,9-2.1 tyyppiä)
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
C
Cff: Aion kiinnittää katon viereen listan, johon ajattelin liimata led-nauhan. Listan täytyy olla alumiinia ja minulla ei ole aavistustakaan, mistä voisin ostaa sellaisen. Alla olevassa kuvassa olen yrittänyt piirtää, mitä haluan saavuttaa. Profiilin tulisi olla kaareva, noin 5-7 cm leveä ja muutaman metrin pitkä. Tietääkö joku, mistä löydän tämän?
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
B
b8q: Päinvastoin oppineet kiistelevät siitä, katso lanka http://www.byggahus.se/forum/golv/28539-hur-lange-ska-man-vanta-innan-lagga-golv.html Se riippuu niin monesta asiasta; millaista betonia olet valinnut, onko sinulla diffuusioita estävä muovi alla, kuinka paksusti valat jne. Henkilökohtaisesti odottaisin noin 3 kuukautta, ellei tiedä paremmin edellytyksiä. Koska aiot laittaa klinkkeriä,
6 vastausta · 2,8k lukukertaa
A
A.Holm: Oma kuvaaminen tehtiin 2 päivää sen jälkeen kun nuohooja oli ollut siellä. Miksi? No, luonnostaan uteliaana... Aioin liukuvalaa itse, ja halusin nähdä miltä se näytti ennen, jotta voisi verrata vähän ennen ja jälkeen. Oli pirun onni, että tarkistin, olisin saanut suuria ongelmia, jos olisin yrittänyt vetää pallonkelin läpi. Laskin kameran alas ensin kerran ilman kuvasta, toisella
33 vastausta · 8,2k lukukertaa
J
MaxPax: Luulen, että jonkinlainen kone, kuten jyrsinkone, kulmahiomakone hiomakupilla tai jopa pieni autokone leveämeisselillä sopii tähän tilanteeseen, jos ei halua kuluttaa niveliään tai työskennellä useita päiviä. Mutta oletan, että on hyviä syitä välttää koneita, koska mainitsit siitä ensimmäisessä viestissä. Naulamatto voi toimia, jos se on riittävän huokoinen: [bild]
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
klaskarlsson
klaskarlsson: Sanoisin varmaan, että tuon kuvauksen perusteella ei voi määrittää, onko kyseessä hyvä vai huono krypgrund :) Kestävyysmielessä ei varmasti ole ongelmia. Kosteusriski riippuu muista tekijöistä. Modernit krypgrund ovat aina ulkopuolelta eristettyjä ja hyvin salaojitettuja, mikä ei aina ollut tilanne 30 vuotta sitten. Talouden alla tulisi olla paksu kerros singeliä ja sitten muovia,
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
ullberg
ullberg: Kuulostaa siltä, että olet insinööri, jolla on lupa pohdiskella. ;) Valitettavasti asiantuntemukseni ei ole niin laaja, että voisin arvioida kuinka lahjakas tuo ajatus on, mutta spontaanisti ajattelen: "ylityöskentelyä, mutta tuskin vastatuotteellista" /U
5 vastausta · 2,9k lukukertaa
Johan Gunverth
Johan Gunverth: [citat] Älä pistehitsaa peltiä kiinni. Näin ohuella teräsprofiililla se tulee taipumaan kuumuuden vuoksi ja tarvitset suoristusta. Anna peltin olla kelluvana vanerin takana ja ruuvaa kaikki yhteen tavallisella uppokantaisella kierrepuristuksella. Olen asentanut päällimmäisiä Fix-lukkoja portteihin mukaan lukien tavallinen lukonsylinteri.
12 vastausta · 2,0k lukukertaa
O
orparn: Sinun pitäisi ehdottomasti tarkistaa kunnolla, mikä on syynä siihen, että trossbotenbrädor ovat pudonneet (todennäköisesti lahovaurio) ja korjata mahdolliset tällaiset ongelmat ennen korjaamista. On toki mahdollista lisätä uusi eristys alapuolelta, vaikka se on yleensä hankalaa ja ahdasta. Minulla on itselläni Asfabord (myös trossbottenskivor vierasmajassa) alla, jotka on asetettu
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
jeppeknaster
jeppeknaster: http://www.finja.se/varm-nyhet-fran-finja-a.361
0 vastausta · 4,0k lukukertaa
H
huggan: Olen käyttänyt tavallista raudoitusmattoa 20*20 kun tein kuten sinä aiot tehdä.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
C
CalleSpeed: Hei Aidan asentaminen lecablock:iin tuntuu melko naivilta, kun otetaan huomioon, että ne eivät kestä rasituksia. Lohkot halkeavat aidan pienimmästäkin sivukuormituksesta. //Calle
6 vastausta · 8,5k lukukertaa
M
Matsen: Listat ovat kiinni luukun ympärillä, joten saranat toimivat huonosti. Kulsnäppare pitäisi toimia. En etsi ratkaisua täysin ilman heloja, kuten kirjoitin ennen, vaan ehkäpä pienimmillä mahdollisilla heloilla. Jonkinlainen väännin, joka lukitsee takana olevaa sääntöä vastaan. Mutta mistä löytää sellaisia, jotka ovat tarpeeksi pitkiä?
5 vastausta · 5,4k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.