2 814 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Valaa uusi lattia kellariin.
Hei! aion valaa uudestaan kellarin lattian, jonka olen purkanut ja eristänyt uudelleen lattialämmitystä varten.
Olen saanut hinnan 8000 kr 1,5 kuutiolta toimituksineen (10 km) ja pumppauksineen, mutta mielestäni se kuulosti kalliilta
Mutta ehkä se on mitä siitä joutuu maksamaan, vai mitä sanotte?
Olen saanut hinnan 8000 kr 1,5 kuutiolta toimituksineen (10 km) ja pumppauksineen, mutta mielestäni se kuulosti kalliilta
Mutta ehkä se on mitä siitä joutuu maksamaan, vai mitä sanotte?
Joo, se pitää paikkansa. 1700 kr kuutiolta on aika kallista, vaikka alv sisältyykin. Mutta ne hinnat, joita me yleensä maksamme, eivät ehkä ole vertailukelpoisia (NCC, noin 800 kr/m3), pumppauksen lisäys pitäisi olla noin 2500 kr sekä muutama satanen per kuutio. Joka tapauksessa se on muutama tuhat liikaa minun mielestäni, eikö ole ketään muuta, kenen kanssa voisit keskustella?
Päinvastoin oppineet kiistelevät siitä, katso lanka http://www.byggahus.se/forum/golv/28539-hur-lange-ska-man-vanta-innan-lagga-golv.html
Se riippuu niin monesta asiasta; millaista betonia olet valinnut, onko sinulla diffuusioita estävä muovi alla, kuinka paksusti valat jne.
Henkilökohtaisesti odottaisin noin 3 kuukautta, ellei tiedä paremmin edellytyksiä. Koska aiot laittaa klinkkeriä, betonin ei tarvitse olla täysin kuivunut, mutta kaiken kutistumisen pitäisi jo olla tapahtunut.
Se riippuu niin monesta asiasta; millaista betonia olet valinnut, onko sinulla diffuusioita estävä muovi alla, kuinka paksusti valat jne.
Henkilökohtaisesti odottaisin noin 3 kuukautta, ellei tiedä paremmin edellytyksiä. Koska aiot laittaa klinkkeriä, betonin ei tarvitse olla täysin kuivunut, mutta kaiken kutistumisen pitäisi jo olla tapahtunut.
Klikkaa tästä vastataksesi