1 240 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Sisäseinien materiaalit
Kun sanoit mjöligare, ajattelin tretex-levyä, mutta sitä ei yleensä käytetä sisäseinässä, joten arvaan, että kyseessä on byggboard.
Kiitos vinkistä. Levy on "ruskeahko" ja sen voi ikään kuin "repiä" paloina. On vaikea irrottaa koko levyjä kokonaisina. Levy on suhteellisen "massiivinen", esimerkiksi on paljon helpompaa ruuvata siihen koukku verrattuna kipsilevyyn.
Mitä mietin, on se, voiko tämän tyyppisissä levyissä olla jotakin vaarallista ainetta? Olen esimerkiksi todella herkkä juuri masoniittilevylle. Kun olin pieni, minulla oli sellainen huoneessa junaradalle enkä voinut hyvin ennen kuin levy poistettiin. Nyt meillä on joitakin ongelmia talossa, johon muutimme, ja mietin, voiko tämä olla syynä... vaikka levyt eivät olekaan masoniittia siinä muodossa, kuin se on nykyään.
Buggaren
Mitä mietin, on se, voiko tämän tyyppisissä levyissä olla jotakin vaarallista ainetta? Olen esimerkiksi todella herkkä juuri masoniittilevylle. Kun olin pieni, minulla oli sellainen huoneessa junaradalle enkä voinut hyvin ennen kuin levy poistettiin. Nyt meillä on joitakin ongelmia talossa, johon muutimme, ja mietin, voiko tämä olla syynä... vaikka levyt eivät olekaan masoniittia siinä muodossa, kuin se on nykyään.
Buggaren
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Kuulostaa juuri Tretexistä. En tiedä, mikä siinä voisi olla vaarallista.sepani sanoi:Kiitos vinkistä. Levy on "ruskeahko" ja sen voi ikään kuin "repäistä" irti paloina. Koko levyjen irrottaminen on vaikeaa. Levy on suhteellisen "massiivinen", esim. on paljon helpompaa kiinnittää esim. koukku tähän levyyn verrattuna kipsilevyyn.
Mietin, voiko tällaisissa levyissä olla jotain vaarallista ainetta? Olen esimerkiksi todella herkkä juuri masoniittilevyille. Kun olin pieni, minulla oli sellainen huoneessa, jossa oli junarata, eikä kukaan ymmärtänyt miksi voin huonosti, ennen kuin levy poistettiin. Nyt minulla on joitain vaivoja talossa, johon muutimme, ja mietin voiko se johtua tästä... vaikka levyt eivät olekaan masoniittia, kuten se nykyään näyttää
Buggaren
Klikkaa tästä vastataksesi