Olen parhaillani rakentamassa runkoa lasikuistille. Tavoitteena on, että se muistuttaa sitä, mitä olen photoshopannut Skånska byggvarors -luettelosta. (tosin suorana)
Siihen tulee harjakatto, joka on auki harjaan asti, ja keskikätenä on 2 yhteen liimattua/ruuvattua 45*225. Edessä ei ole ongelmia, laitan vain tolpan hammarbandetille, joka on 1 kpl 45*95 + 2 yhteen liimattua/ruuvattua 45*195 pystysuunnassa.
Mutta miten kiinnitän palkin julkisivuun? Olen mitannut niin, että palkki tulee juuri siihen, missä ulkovuoraus on naulattu. Riittääköhän tukeva kulmarauta? Paneeli ei näytä olevan suoraan naulattu runkoon, vaan vaikuttaa siltä, että välissä on lauta ikään kuin etäisyysvälinä, luulisin sen olevan ilmarako. Mutta onkohan tämä naulattu suoraan sisäpuolella olevaan runkoon? Minulla on vaakasuuntainen paneeli, kuten näette. Arvostaisin apua, olen vain iloinen amatööri.
Pylväs lattiasta ylös harjan alapintaan, varmista, että pylvään alla on tuki maahan asti. Vaihtoehtoisesti sahaa auki julkisivu, upota koolaukset lattiasta siihen, mihin harjanpalkin tulee asettua, ja työnnä harjanpalkki seinään? Miten saat seinän ja lasiterassin välin tiiviiksi?
Nyt se on valmis muutaman kuukauden jälkeen, toivottavasti en joudu syytteeseen esikuvan omistajalta kopioinnista, koska aika samanlainen siitä tuli, ja se oli myös tavoite. Paras projektini tähän mennessä!
Palkin kiinnitin kulmaraudalla seinään. Siitä tuli aika huomaamaton.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.