Hei!
Minulla on leca-harkko, johon haluan rakentaa aidan.
Ajatukseni on porata reiät leca-harkkoihin ja valaa alas tolppakengät
Muuriin, jotta voin sitten rakentaa aidan...
Toimiiko se?
 
Pitäisi toimia hienosti, jos käytät sopivaa ankarmassa?
 
Hieman uusi tässä...ankarmassa??
 
Pienin rasitus tulee kyllä halkeamaan blockin.
 
Hei

Aidan asentaminen lecablock:iin tuntuu melko naivilta, kun otetaan huomioon, että ne eivät kestä rasituksia. Lohkot halkeavat aidan pienimmästäkin sivukuormituksesta.

//Calle
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.