Wigert
Wigert: Aion tehdä uudelleen kylpyhuoneen katon vähentääkseni kosteuden kuormitusta ullakolla ja tarvitsen neuvoja höyrysulun sijoittamiseen. Täällä foorumilla on monia versioita siitä, kuinka muovi on sijoitettu, enkä osaa sanoa mikä on paras. Faktat: Puinen talo, 2 kerrosta + kellari vuodelta 1944, jossa on uusi ullakon eristys (ekokuitu) noin 30 cm. Osittainen höyrysulku yläkerran katossa
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
Fernando Torres
Fernando Torres: Liian karkea rakenne uudelleentapetointia varten. Tai oikeastaan ei ehkä, kun luen lisää, mutta olen käyttänyt easy coveria aiemmin lasikuituseinällä ja silloin mielestäni juuri ja juuri ei näkynyt läpi, tämä on kuitenkin hieman karkeampi rakenne.
5 vastausta · 5,8k lukukertaa
S
Stuff: Luulen, että se vaihtelee sen mukaan, minkälaisessa talomallissa asut ja missä kohdassa taloa olet. Onko sinulla kellari? Siinä tapauksessa voit saada käsityksen siitä, miten elementit sijaitsevat ja ovatko ne saumattuja. Meidän talo näyttää suunnilleen samalta kuin piirustuksessa tällä sivulla: http://www.czbygg.se/menysidor/Elementhusmontor_244 Siellä laatikot sijaitsevat
5 vastausta · 8,0k lukukertaa
·
KMD
KMD: Kiitos!! Se oli juuri mitä tarvitsin!
18 vastausta · 7,7k lukukertaa
·
T
SBH: tarkoitatteko, että maalattu vihreä on sama kuin impregnerat?
31 vastausta · 5,7k lukukertaa
·
Gusten87
Gusten87: Ajoin timanttiterällä ja hieman vettä! Ei ole juuri lainkaan lohjennut, ovat melko kalliita klinkkerilaattoja, joten en tiedä, liittyykö se laatuun!
13 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
Ö
Örby Villastad: Hei! Olen katselemassa taloja Italiassa ja olen löytänyt erittäin viehättävän 1500-luvulta peräisin olevan rivitalon keskiaikaisesta kylästä, jota harkitsen vakavasti. Talo on remontissa ja myynnin yhteydessä se tulee olemaan kunnostettu. Muutamilla suhteellisen uusilla (mutta ei vielä maalatuilla) seinillä on merkkejä, jotka minun silmissäni viittaavat kosteuteen/kastumiseen.
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
L
LinusK: Kuinka pitkiä laajenemisnauloja suosittelisitte 45 sääntöjen kiinnittämiseen ja kuinka tiheään ne tulisi laittaa? Tulee todennäköisesti 4 kpl 5 metrin pituisia sääntöjä, jotka pitävät 18 kpl 3,2 m 28x70 harvarimaa. Vaihtoehtoisesti 5 kpl 3,2 m 45x45, jotka pitävät 12 kpl 5 m 28x70. Paneeli, joka kiinnitetään harvarimaan, voidaan kiinnittää joko harvariman suuntaisesti tai
7 vastausta · 8,2k lukukertaa
T
Torkil: Hei! Onko sattumoisin jollain vinkkejä/kommentteja tästä? Minulla on sama tilanne (mutta 35 asteen katto). /Fredrik
2 vastausta · 10,9k lukukertaa
·
Z
Zune01: Olen tietenkin lukenut olemassa olevat langat, mutta olen silti hieman epävarma ja toivon joitakin konkreettisia vinkkejä. Meillä on huone, joka on kooltaan 4,2 x 4,8 m, ja se muutetaan koti-elokuvahuoneeksi. Syynä katon laskemiseen on saada tilaa kaapeleille, surround-kaiuttimille ja spottivaloille. Minimilasku on oikeastaan n. 12 cm, jotta kaiuttimille olisi tilaa, mutta siellä on putket,
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
mexitegel
mexitegel: Olin muuttanut :D
11 vastausta · 1,6k lukukertaa
B
Bigfoot: Nyt levy on tilattu. Kuten odotettiin, se ei ollut mahdollista tilata pienillä kulmapoikkeamilla. (Pienin vinosaagauksen mitta, jonka he pystyivät lisäämään ohjelmaansa, oli luultavasti 55 mm.) Joten siihen tuli yksi dm ylimääräistä pituuteen, jotta voin aloittaa parilla koesahauksella.
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
S
Skånepåg: Hei, Olen pitkään huomannut kuinka huonossa kunnossa saumaukset meidän savupiipussa ovat olleet. Tänään kiipesin ylös aloittaakseni saumojen puhdistamisen ennen kuin saumaan ne uudelleen. Silloin huomasin, että joissakin kohdissa ei vain sauma ollut löysällä, vaan myös laasti kivien välissä, ja jotkut kivet olivat hieman löysiä. Suunnitelmani nyt on puhdistaa niin hyvin kuin
0 vastausta · 2,1k lukukertaa
B
DIY_freak: Niin kauan kuin se täyttää vaatimuksen, että vesitiivis pohja nousee 5 cm ylös seinille ja kiinnittyy tiiviisti niihin sekä että siinä on viemäröinti kohdassa, jossa vuoto on helppo havaita, ei ole muita vaatimuksia toteutukselle.
11 vastausta · 2,0k lukukertaa
J
johanorell: Olet parempi googlaaja kuin minä! Kiitos
4 vastausta · 3,9k lukukertaa
mexitegel
mexitegel: Kuvissa näyttää olevan pieniä rakoja, joihin et saa laitettua fogskum. Fogskum on muutenkin todella hankalaa käsitellä, kun se kerran on poistunut purkista: [bild] Panosta Tec7 fogiin ;)
32 vastausta · 21,6k lukukertaa
·
T
ToRy: [citat] Hyvä vinkki! Olemme kuitenkin jo laskeneet lattiaa, joten huonekorkeus on ennallaan. :)
25 vastausta · 7,7k lukukertaa
·
harry73
harry73: [citat] Totta kai olet oikeassa :o Mistä sain vuoden 1920 (minkä luulin sen olevan), on iso kysymysmerkki.
8 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
Andreas Lundgren
Andreas Lundgren: Vanhat laatat oli kiinnitetty kiinnityslaastilla, ja se pitää tiukemmin kuin kevytbetoni. Jos yritän poistaa sen, kevytbetoni hajoaa ennen kuin kiinnityslaasti irtoaa. En tosin tiedä, oliko siinä primer väliin vai ei. Kiitos kaikista vinkeistä, harmittaa menettää koko sentti lattiapinta-alaa, mutta oletan, että se on enimmäkseen psykologista. :) Pitäisi varmaan vain laittaa levyt
9 vastausta · 9,0k lukukertaa
L
Lane: Aiomme suoristaa olohuoneemme, laajennus on noin 4x1,5 m ja näin talosta tulee suora julkisivu. Koska maa viettää, laajennus tulee olemaan noin 1,5 metriä ylös. Alusta on kalliota. Olemme kahden vaiheilla, mitä rakennetta käyttäisimme. Joko valamme korkeat perustuspilarit tai asennamme tolppakenkiä ja painekyllästettyjä tolppia. Hyödyt ja haitat? Eteen rakennetaan terassi, jossa on
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Miksi?
6 vastausta · 2,4k lukukertaa
Matti_75
6 vastausta · 2,4k lukukertaa
klaskarlsson
klaskarlsson: Tyylikästä. Hyvin tehty - näyttää tosi hyvältä! Paljon ammattimaisempi kuin "dippen", joka oli aiemmin :) /K
40 vastausta · 24,8k lukukertaa
P-plats
P-plats: Olin täysin varma, että ne olivat kokonaisia levyjä. En usko, että monet ovat kokeilleet liimata panelia, mutta miksi se ei toimisi. Voihan täydentää kiinnittämällä ruuveilla tukipuihin.
5 vastausta · 10,8k lukukertaa
T
tobbew: Hei Aion rakentaa suoran portaikon autotallista, joka nousee eteiseen, kaikki on uudisrakentamista. Mietin, onko se vaikeaa. Lattiasta lattiaan korkeus on noin 245 cm ja portaikon suunnittelemme noin 1 metrin leveäksi. Portaikon alla oleva tila on arvokas säilyttää, muuten olisin varmasti muurannut askelmia askel askeleelta, mitä olen melko varma, että voisin tehdä hyvin. Pohdinta 1:
0 vastausta · 2,9k lukukertaa
T
tobbew: On se hieman harmi, jos seinät seisovat suoraan laatalla. Mutta sitten se on niin kuin se on. Vaihtoehtona on ehkä laatoittaa raita lattian ympäri. Se on ainakin siisti ja kestävä.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
K
Kallebo: Hintaero ei ole merkityksellinen. Haluan pitää seinän paksuuden alhaisena, rakennamme pientä taloa.... Mutta viisi senttimetriä ei ehkä merkitse niin paljon.. Minun täytyy soittaa H+H:lle ja kysyä huomenna. Kiitos ajatuksistanne.
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
Q
qvintus4: Uusia Lada Ladugård minulla on lato kesäpaikallani, ja jotkut hirsistä alkavat olla aikansa eläneitä. Kysymys kuuluu, miten pitäisi tehdä, jos haluaa hieman kunnostaa. Hirret hieman alempana päätyseinällä alkavat olla huonossa kunnossa. Löytyy varmasti jokin hirsi siellä täällä, joka on sellainen. Muuten hyvässä kunnossa, suhteellisen uusi peltikatto.
0 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
P
plan-g: Miten meni? Minun täytyy varmaan tehdä saman
1 vastaus · 8,6k lukukertaa
·
människa
människa: Selvä kiitos
21 vastausta · 24,3k lukukertaa
·
människa
21 vastausta · 24,3k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.