Juuri niin, ajattelen, että ihmisillä on varmasti huonompia ratkaisuja kuin tämä. Tuleeko olemassa oleva laatta niin paljon kosteammaksi, jos se on 8-9 cm alempana kuin uusi betoni? Koko laatan alla on muovia lukuun ottamatta sitä osaa, joka vaurioitui, kun purin kylpyhuoneen.