C
corre: Eikö se yleensä ole muurattu skalblockilla tai valettu kokonaan alaosassa? Näin on vanhempieni rinneratkaisussa -70-luvulta.
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
C
corre: Sahaa aukko koolauksiin, sillä ei ole väliä. Kunhan se on keskellä paneelipalaa niin :) Valitse listaruuvit jos niitä on riittävän lyhyitä, silloin se on vähintään pää :)
4 vastausta · 12,2k lukukertaa
B
Bo Berglund: Vaikka kaikki muu toimii Internetissä, esimerkiksi sovelluksen asentaminen, se ei toimi. Kun painaa laske-nappia, tulee esiin Odota-kyltti, joka hetken kuluttua vaihtuu viestiin, että yhteyttä Internetiin ei saatu muodostettua, yritä myöhemmin. :( Eli se on käyttämätön sovellus.
5 vastausta · 5,4k lukukertaa
E
elmont: Ja mistä olet saanut käsityksen, että sähkömiehet eivät itse jyrsisi/leikkaisi? Sähkömiehet tekevät yleensä kaiken "paskatyön" itse (toisin kuin esimerkiksi putkimiehet), eli jyrsivät ja poraavat ne reiät ja "urat" joita tarvitsevat. Mutta jos teet kuten tommib kirjoittaa ja ensiksi puhut sähkömiehen kanssa, säästät varmasti sekä aikaa että rahaa, ainakin jos aiot jyrsiä itse.
4 vastausta · 4,4k lukukertaa
B
b8q: [bild] Detta är en "padda", och används vid avvägning av höjder. Man ställer alltså avvägningsstången på den vid alla "mellanlandningar". Ordet kommer främst från engelskans "pad", dvs underlägg.
7 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
F
fusion: Toivottavasti joku ymmärtää :) Salaojituksen yhteydessä aion vaihtaa vanhan sisäänkäyntiportaani ja rakentaa uuden laajennuksella, joka on pieni mini-terassi 1,8 x 1,5 m yhdelle puolelle. Vanha porras oli kiinnitetty sisäänkäynnin oven alapuolella olevaan alustaan. Nyt painoa tulee enemmän toiselle puolelle, joten en voi kiinnittää uutta ratkaisua samalla tavalla. Olen harkinnut
0 vastausta · 961 lukukertaa
D09
D09: Käytin gyprocia... Lopulta kuitenkin.. Minulla oli aikaisemmin heikompi malli ja maalarit tuomitsivat ne, joten minun piti mennä Beijeriin ostamaan uudet.. Koko taloon ja työskennellä koko yö... Mutta sitten tuli hyvä :) Liimasin ja ruuvasin
5 vastausta · 11,3k lukukertaa
V
vepsä: Se on varmasti ainoa oikea, se pysyy varmasti paikoillaan eikä koskaan ruostu.
5 vastausta · 15,8k lukukertaa
M
myrstack: Aseta vastaavat perustukset kunnon "blaffa" betoniin sijoittamisen yhteydessä? Oletetaan, että sinulla on säädettävät tolppakengät tai asennat ne jälkikäteen. Jos maaperä on epätasainen ja lisäksi sattuu olemaan kalliota, mielestäni on suositeltavaa käyttää valuholkkeja ja jos haluat porata raudoitusta kallioon, voit tehdä kaiken kerralla valun yhteydessä, kun olet kiinnittänyt
2 vastausta · 3,2k lukukertaa
C
Christer Bill: hmmm, teräsprofiili, märkätilakipsi ja epäorgaaninen eristys... vaikuttaa olevan ratkaisu, kun olen googlaillut... On helpompaa kaapeloinnin ym. vetämisen kannalta seinässä... On paljon verkostoja ja sähköä, jotka pitää vetää esiin... :) Ihmettelen, kuinka monta m3 roskaa yksi m2 mexitiili on... saattaa olla tarpeen vuokrata kontti... Vaihtoehtona on jyrsiä urat kaikille
7 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
Thyro89
Thyro89: Jos pidät siitä edelleen ja se on fresh, miksi ei. Se täyttää kuitenkin tietyn tehtävän. Muuten voit etsiä lähimmän rakennustarvikeliikkeen ja ostaa itsellesi rullan byggplast. Ei yleensä maksa liikaa rullalta. Lisäksi kannattaa hankkia uusi "filt", vaikka luultavasti on helpompi saada grålumppapp tai undelagsfoam, joka vaikuttaa käytännössä samalta. Muovi toimii kosteussuojana
5 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
R
Roland112: Jos ei halua lukita sitä kummallekaan puolelle, voi tehdä niin,
7 vastausta · 4,5k lukukertaa
·
A
AndersS: Se, mitä käytettiin ikkunoihin ennen, oli tämän tyyppistä puutavaraa ja erityisesti rungon alaosaan, joka oli erittäin kestävä lahoa vastaan. Ainoa haittapuoli on, että kun työstetään materiaalia jyrsimellä, se ei aina leikkaa puhtaasti ja saattaa tukkia jyrsimen, mutta sen voi korjata. Pihka on kaiken keskustelumme perusta, eli tervapuu, tärpätti, töre/tyre jne. tai tarkemmin
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
P
Peter_GBG: Tänään purettua tuli lisää ja kävi selväksi, että virhe oli alusta lähtien sisäänrakennettu. Liima palkin kohdalla, missä suurin notkeus oli, oli edelleen jäljellä hienossa muutaman mm paksussa rivissä. Katso kuva. [bild] Lisäksi "palkki", joka oli leikattu, ei ollut kantava. Tämän osion kuorma oli seuraavan moduulin palkissa. [bild]
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
·
holmberg87
holmberg87: Siksi tulisi olla rima aivan seinän vieressä ja voit mitata siitä. Luulen, että sinun ei tarvitse ruuvata kanneksiin noita painoja varten:)
8 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
E
SBH: en tiedä, yksi puoli on kuitenkin aina kiinni
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
B
bryggarebob: Kiitos vinkistä! =) Täytyy sitten porata. Olen tarkistanut nyt tarkemmin ja voin rauhallisesti todeta, että se ei voi olla kantava, sillä "aluminiumregeln" ei edes ylety kattoon asti vaan päättyy pari mm ennen, mutta oli rauhoittavaa kuulla se insinööriltä. Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että ei pidä luottaa välittäjiin, olemmehan juuri ostaneet asunto-osakkeen ja olimme mukana
6 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
M
matsss1: Okei, on mukava kuulla. Kiitos!
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
Amandolo
Amandolo: Tarkoitin tietenkin Minerit-levyä! Kirjoitin väärin :p
8 vastausta · 11,9k lukukertaa
prototypen
prototypen: Kun on metallisääntö vaahdon kanssa alla, on kysymys siitä, tarvitaanko paljon enempää, jos on tarkkuudiosa kattoa vasten. Protte
9 vastausta · 23,7k lukukertaa
Snigla
Snigla: Isäni asui samanlaisessa asunnossa, eli yksi makuuhuone ja yhteinen keittiö/tv-huone (pieni).. vuokrayhtiö kutsui sitä pieneksi kaksioksi. Mutta mitä niitä oikeasti kutsutaan, on merkityksetöntä, kaikki tietävät, mitä etsivät ja välittävät vähemmän siitä, mitä sekä välittäjät että vuokrayhtiöt sitä kutsuvat :) Jos pitää asunnosta, ottaa sen (ostaa sen), piste. En usko,
10 vastausta · 10,7k lukukertaa
·
P
pozz2: Aion tehdä silikonimuotin tai oikeastaan useampiakin. Joten rakenne hoituu siinä. Värin hoidan väripigmentillä. Ainoa kysymys on juuri materiaalivalinta. Kun katsoo valmiita kiviä, niin ne ovat kipsipohjaisia, mikä vaikuttaa järkevältä. Ne eivät paina paljon. On olemassa erityisesti koristelukiviin tarkoitettu fix, uskon ja toivon, että se toimii, täytyy varmaankin kostuttaa kivet
7 vastausta · 1,8k lukukertaa
T
Torbjörn Andersson: Selvennys; Piirustus ei oikeastaan ole valmis, ajattelin laittaa lisää reglar taakse myöhemmin. Mutta ajattelin aloittaa kiinnittämällä yhden keskelle, ja sitten laittaa narun ja yrittää piirtää. En muuten tiedä, miten saada aikaan hyvä kaari, joka on tasainen.
4 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
M
SBH: [citat] joo. se johtuu siitä, että ne muotoillaan useimmiten sopiviksi. valmiita oikealla kantapäällä sinulle voi tilata, mutta ne ovat kalliimpia silloin
11 vastausta · 8,8k lukukertaa
klaskarlsson
klaskarlsson: Vaikea sanoa kuvasta, mutta näyttää jonkinlaiselta paneelilta - tukki tässä mitassa on yleensä paljon halkeilevampi... /K
1 vastaus · 3,0k lukukertaa
·
T
Thomas_Blekinge: Minä kokeilisin kuitenkin. Olen nähnyt joitakin tukimuureja, jotka seisovat alustalla vain oman painonsa ansiosta. Silloin se on vain kuin kasa tiiliä. Se voi olla helppoa. Kameran kanssa on silti hyvä idea.
12 vastausta · 10,2k lukukertaa
·
P
Anonymiserad 157694: Kellari muurattu leca-harkoista ilman rappausta, bitumisively 50 cm korkeudelle alareunasta ympäri kellarin, Platon-matto lecaa vasten alas betonilaatan alareunaan asti, ilmarako sisäänpäin, 100 mm styrox-levy ja salaojasepeli lopuksi. Mekaaninen ilmanvaihto tilassa. 2 m maan alla ja hyvä salaojitus. Onko tämä ok tapa rakentaa? Tilan pitäisi toimia pannuhuoneena/pesuhuoneena, en halua
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Staircon http://www.staircon.com/sv/ Löysin kyllä jonkin epäilyttävän version venäjäksi tai niin, joka liikkui Pirate Bayllä. Muistan, että jotain buggasi myös. ;) Mutta pystyin ainakin piirtämään tämän ainoan portaikon, kunnes vähän myöhemmin törmäsin Blocket-ilmoitukseen, jossa oli täydelliset portaat minulle. :)
15 vastausta · 10,3k lukukertaa
·
B
berne88: [citat] mmm olen googlannut hetken nyt, ja se vaikuttaa siltä, mikä pätee. voin käyttää vähän vähemmän vettä, jotta siitä tulee hieman tukevampaa, helpompi työskennellä:)
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
B
burger: Olisi mielenkiintoista nähdä tulos, jos jäät asumaan taloon?
5 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.