Hei,

Ajattelin liimata OSB-levyn Leca-sisäseinään. Onnistuuko se ja toimiiko siinä tapauksessa esimerkiksi Ardex S48 tai vastaava?
 
Heti kun näin keskustelun, ajattelin S48! Ylivoimaisesti!!
 
Onko erityisesti hyviä syitä olla kiristämättä ruuveja?
 
Aika, alusta ei ole täysin tasainen. Ajattelin, että on helpompaa vetää pari kieltä ja sitten laittaa levy paikalleen verrattuna siihen, että täytyisi tukea jonkinlaisilla paloilla ja sitten ruuvata kiinni.
 
Voit tehdä molemmat varmistaaksesi asian. Kiinnitä 4-6 ruuvia per levy.
 
pjop sanoi:
Aika, alusta ei ole täysin tasainen. Ajattelin, että on helpompaa vetää pari lankaa ja sitten laittaa levy paikalleen verrattuna siihen, että laittaa kiiloja väliin ja sitten ruuvaa.
En tiedä, jos unohdan jonkin yksityiskohdan, mutta tarvitsethan kontaktin voidaksesi liimata. Vai aiotko liimata lähes koko pinnan yli ja sitten "ilmenisi" mitkä kohdat saavat kontaktin? :)

Ehkä en ymmärrä tilannetta, mutta tarkoitan että, jos tiedät missä kohtaa liimata, niin pitäisi pystyä tietämään missä ruuvata myös? Mutta liima voi riittää, en ole asiantuntija. Ne taitavat kestää tyyliin 30 kg per neliösenttimetri tai jotain sellaista, muistaakseni, joten täytyy toivoa, että sinulla on useita kohtia hyvällä kontaktilla ja ettet aio ripustaa todella raskaita esineitä.
 
Miksi?
 
  • Tykkään
Joak
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.