B
Byggnoob: Valitettavasti en tiedä tarkalleen missä kaapeli on, siinä se ongelma on. Asetin detektorin sekä AC että Auto -tilaan, eli testasin molemmat. Sekä akku että detektori ovat juuri ostettuja. Ehkä minun täytyy vain porata ja toivoa parasta. Voi kuitenkin tulla kalliiksi minulle.
7 vastausta · 5,8k lukukertaa
·
J
jordraketen: [citat] Ostin purkin ja levitin päälle. Tuli pirun hyvä.
9 vastausta · 16,9k lukukertaa
A
Ankan_77: Mahtavaa! Sitten se on mdf. Kiitos avusta!
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
A
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
Fjojtmehmet
Fjojtmehmet: [citat] Olen käyttänyt sitä vain "hyvissä" olosuhteissa, kuten maassa ja savessa. Ruuvasi vain paikalleen lankun palan ja alkoi pyörittää. Istuu todella hyvin, kun on pohjassa kiinni.
20 vastausta · 13,6k lukukertaa
·
D
DonaldDuck: Hei, Olen tekemässä kylpyhuoneremonttia yhdessä kerroksessa sijaitsevassa 50-luvun talossa, jossa on maanvarainen laatta. Kylpyhuoneessa oli klinkkeriä 5 cm betonilla, ja sen alla oli asfaltti, joka oli levitetty betoniin. Tämä levitetty kerros oli noin 10 cm paksu ja nyt poissa, ja sen alla on peruslaatta (15 cm kovaa betonia, jossa on 16-32). Kysymykseni koskee alinta betonia; siinä on
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
S
snowjim: On syytä tietää, että mikään sähkö ei ole päällä.
1 vastaus · 934 lukukertaa
·
N
Nygge72: Olemme käyttäneet tätä vaihtoehtoa aiemmin ja eristäneet huoneita. Ongelma on, että meillä on ollut IKEAn pari pimennysverhoa aiemmin, ja ne ovat todella tiiviitä, kuitenkin niin tiiviitä, että ne estävät myös ilmanvaihdon huoneiden välillä. Joten se ei toiminut hyvin. En myöskään haluaisi tehdä lisää reikiä seiniin.
14 vastausta · 10,8k lukukertaa
varmkorv
varmkorv: Ottaen huomioon tuulen, millainen ilmanvaihto talossa on? Minusta ei näytä niin pahalta, mutta jotain pitäisi tehdä. Kuten aiemmin kirjoitettiin, homeen perimmäinen syy on käsiteltävä ennen mahdollista puhdistusta. Voin jakaa meidän toimintasuunnitelman meidän talossa, meillä oli vähemmän hometta kuin tässä talossa. Meidän tapauksessamme uskon, että perusongelma on se, että
17 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
svartöra
svartöra: Oletan, että karkea/keskikarkea/hieno liittyy ensisijaisesti raekokoon. Byggmaxin karkealla tasoitteella on maksimi raekoko 0,3 mm ja heidän "kevyt käsitasoitteella" maksimi 0,1 mm. En löydä niin paljon muita tietoja, mutta Nordsjön "Original karkealla tasoitteella" on maksimi 0,4 mm ja "Original Seinä & Kattotasoite Keskikarkea" on 0,16 mm.
10 vastausta · 4,0k lukukertaa
G
gaffa: Olen vaikuttunut vahvasti 20 kruunun hyönteisverkkoraketistani, joka helposti tappoi tuon yksinäisen hyttysen, joka joskus häiritsee. Nyt haluan rakentaa omat bug zapperit, sähköiset hyönteistappajat, kuten tämä: [bild] mutta kiristetyllä metalliverkolla. Elektroniikkaa hallitsen ongelmitta ja itse rakennekin on minulla mielessä, miten se toteutetaan. Mutta: mikä olisi sopiva verkko
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
N
Napster: Byggmax asiakaspalvelu on surkein, ostin heiltä ensimmäistä kertaa muutama viikko sitten, melko iso tilaus noin 50k. Tilasin paljon vahvistettuja saranoita, jotka maksoivat 3kr/kpl enemmän kuin vahvistamattomat, mutta silti sain kotiin ne halvemmat, vaikka olin maksanut kalliimmista. Soitan asiakaspalveluun, niin he pyytävät minua menemään myymälään, josta tavarat tulivat, jos haluan
6 vastausta · 1,4k lukukertaa
J
Jenny79: Kiitos! 😃
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
J
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
J
Jenny79: Kiitos! 😃
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
J
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Siinäpä totta puhuttu sana! Tekee ihmeitä yöunille. OT Tässä on yksi, joka ei "ylimitoittanut hieman": http://www.hamnen.se/artiklar/nyheter/lyxig-kolbat-kapsejsat-vid-moja.html
3 vastausta · 5,9k lukukertaa
larsbj
larsbj: [citat] On varmaan sopivaa käyttää 315x66, hinnassa on lisäksi pieniä eroja. Voisi sanoa, että voidaan arvioida, että kuormat eivät toteudu samanaikaisesti. Riski 40 henkilön ja 1 metrin märkälumen samanaikaiseen oleskeluun parvekkeella on pieni.
10 vastausta · 3,8k lukukertaa
B
busgraab: Finnjävel, hyvä idea! Niin teen, se on lisäksi yksinkertainen ratkaisu. Käänteen suhteen yritin olla fiksu ja tehdä tilaa ylemmälle laudalle, joka tulisi alas siihen uraan. Paikan päällä tajusin, ettei se ollutkaan niin fiksua, joten se täytyy tehdä uudelleen.
3 vastausta · 9,9k lukukertaa
·
Peter2400
Peter2400: Jos googlaa "söderpanel", ainoa relevantti osuma on tämä ketju, millainen paneeli se on?
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
S
snowjim: Hei, Meillä on talo, joka on rakennettu vuonna 1970 ja koostuu puulattiasta tiiliverhouksella. Kun remontoimme keittiötä, purimme seinät laittaaksemme eristystä (sisäseinät), sähköasennuksia, OSB-levyjä ja kipsiä. Vaihdoimme myös ulkoseinän muovin huomattavasti paksumpaan, 50 vuotta kestävään muoviin, vaikka olemassa olevakin näytti vielä hyvältä. Valitsimme muovin, koska
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
anders07
anders07: Ne ovat todellisuudessa tyyppiä valkovahattu tammi...
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
Claes Sörmland
Claes Sörmland: Puhdista samalla laastilla kuin muu takka. Miltä ajalta se on? 50-60-luku? Siinä tapauksessa se on luultavasti jotain tavallisen ulkoverhouslaastin C kaltaista. 50 mm on aika paljon rappaustöissä, joten tee se useassa kerroksessa. Koska se on sisätiloissa, sinulla ei ainakaan ole lujuusongelmia. Jotta se näyttäisi siistiltä, ballastin tulee olla samanlaista raekokoa. Siitä huolimatta
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
·
P
Pumba: Minulla oli sama dilemma, kun tein aitaa, koin sen niin, että on 2 valmistajaa, joillakin on suora reuna sivuilla ja joillakin on pieni taite juuri alareunassa kuin pieni hame. En muista, kuka myi mitä.
2 vastausta · 3,6k lukukertaa
larsbj
larsbj: Leikkaa tiilet pois kohdasta, johon laajennus rakennetaan. Näin laajennuksen puurunko kiinnittyy talon runkoon. Tiiliseinä on tuulettuva ja muuten se tekee väliseinästä kylmän.
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
·
P
Paxman: Aha, ajattelet niin...ei, he eivät ajatelleet niin, eikä se pidä paikkansa todellisuudessa. On hyvin vaikeaa kuvata niin, että te, jotka ette ole koskaan olleet täällä, saisitte oikean käsityksen siitä, miten kaikki liittyy toisiinsa, mutta kuten kirjoitin aiemmin, halusin luoda illuusion siitä, että vanhan muurin osa, joka kulkee julkisivusta, olisi oikeasti jatkunut koko matkan
9 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
H
Hustomt-e: Hei, käytin Sketchupia joka on ilmainen ☺ http://www.sketchup.com/
24 vastausta · 7,2k lukukertaa
·
H
Hallerudsbo: Toivottavasti kuitenkin, että TS on saanut portaikon valmiiksi, sillä on yli 3 vuotta siitä, kun hän loi ketjun.
22 vastausta · 18,2k lukukertaa
·
L
Lolight: [citat] Kannattaa olla kaksi koukkua, yksi suora ja yksi vino. Vinoa käytetään siellä, missä haluaa sahata vinosti ;)
12 vastausta · 15,1k lukukertaa
·
S
Stingray468: Tuplaviesti. Moderaattori, poista mielellään.
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
J
Jonteochjag: Olen poistanut vanhat kattovit uudemman 1,5-kerroksisen 40-luvun talomme. Vanhat kattovit olivat ovellisia ja niissä saattoi säilyttää tavaroita, niissä ei ollut lainkaan eristystä lattian tai katon osalta, paitsi tretex. Nyt olen siirtänyt seinän niin, että se on asuintilaa, mutta miten minun pitäisi käsitellä uusia "kattoveja"? Ne ovat nyt täysin suljettuja ja aluksi ajattelin vain
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
F
Finndjävel: On selvää, että ne voivat kuivua hieman, kun ne tulevat sisätiloihin, jolloin niistä tulee joko koveria tai kuperia. Sahalla ei ole aikaa kääntää lautoja ennen kuin ne menevät höylään, joten sydänpuoli voi asettua miten vain. 95 mm ovat kuitenkin niin kapeita lautoja, että se ei melkein varmasti näy. En myöskään usko, että kaksi naulaa pitävät laudan niin, että se ei
8 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.