Hei, olen vähän väsynyt. Olen ostanut perustuspaneelit 21x145 Byggmaxilta autotalliini. Taloa varten ostin paikalliselta rautakaupalta. Nyt puuttuu noin 80m ja Byggmaxilla ei ole ollut niitä yli 4 viikkoon. Asiakaspalvelukaan ei vastaa kysymyksiini toimitusajasta, jopa sanoi, että niitä olisi varastossa, vaikkei ollut. Olen lähettänyt sähköpostia asiakaspalveluun yli 48 tuntia sitten, mutta ei mitään vastausta. Olen soittanut aikaisemmin, mutta vastaus on, että he ovat saaneet tuotteita, mutta näkevät vain tilausvarastosaldon. Käynyt tarkistamassa varmasti 2 kertaa viikossa. Pahinta on, että vaikka leveysmitat täsmäävät, todellisuudessa muilla myyjillä on eroa tämän tyyppisessä tuotteessa. Onko kukaan kuullut puutavaran puutteesta? Yhden henkilön mukaan, jonka tapasin BM:ssä, väitti niin. Vaikuttaa siltä, että monilla Byggmaxin myymälöillä maassa on ongelmia juuri tämän mitan kanssa?

Valitettavasti en voi antaa järkevää tietoa.

Mutta minulla oli ongelmia huonekalun kanssa, jonka ostimme Jyskistä monta vuotta sitten, siinä oli virheelliset poraukset joissakin levyissä. Yli 2 kuukauden hinkkaamisen jälkeen siitä, että halusin toimituspäivän korvaavalle toimitukselle, asiakaspalvelun työntekijä sanoi: Emme anna toimituspäivää, koska asiakkaat suuttuvat, kun se kestää kauan...

Samana päivänä toin peräkärryn ja jätin huonekalun takapihalle ja sain ilman suurempia vastalauseita rahat takaisin.

Saan samanlaisia pätevyysväristyksiä, kun kuulee Byggmaxin asiakaspalvelusta.

Ajoin itse asiassa 35 km pohjoiseen Härnösandiin, ja siellä piti olla 265m(!) verkkosivujen mukaan. Kun saavuin, oli enimmäkseen jäänteitä, mutta onnistuin saamaan tarpeeksi tarpeeseeni ja sain 30% alennuksen suuren hävikin vuoksi. Kiitos Byggmax!

Sahapuutteeni pylly. Sen sijaan kestää aina todella kauan saada puut sahalta heinäkuussa. Lomat ja kesätyöntekijät, tiedäthän. Vakavasti otettavat jälleenmyyjät osaavat varmasti pitää standardimitat varastossa kesäkuukausina. Byggmax ei ole vakavasti otettava jälleenmyyjä, ota joltakulta muulta.

Edit: huomasin, että se ratkesi jo.

Lähes kaikki sahanjät, joita vastaan työskentelen, tekevät huoltoa heinäkuun aikana. Tästä syystä kuivaamot eivät toimi.
Byggmaxin ja muiden rakennustarvikeliikkeiden pitäisi tietää, että teollisuus on kiinni ja ihmiset lomalla tarvitsevat puutavaraa joten heidän pitäisi ostaa ylimääräistä.

Kuten sanottu, etsin tätä ennen kuin lähdin Härnösandiin. Sillä on monta nimeä Z-paneli, Bas paneli, Mälarpaneli ym., mutta vaikka mitat olivat 21x145, ei leveys tasaisella pinnalla täsmännyt, joten sen vaihtaminen näyttäisi oudolta.

Tämä tietty mitta vaikuttaa olevan ongelmallinen, kun katsoo BM-hemsidaa, melkein kukaan ei ole toimittanut sitä. Vain muutama on ilmoittanut siitä.

Byggmax asiakaspalvelu on surkein, ostin heiltä ensimmäistä kertaa muutama viikko sitten, melko iso tilaus noin 50k. Tilasin paljon vahvistettuja saranoita, jotka maksoivat 3kr/kpl enemmän kuin vahvistamattomat, mutta silti sain kotiin ne halvemmat, vaikka olin maksanut kalliimmista. Soitan asiakaspalveluun, niin he pyytävät minua menemään myymälään, josta tavarat tulivat, jos haluan tehdä reklamaation. He myyvät netin kautta, mutta kaikki reklamaatiot/takuut on hoidettava henkilökohtaisesti myymälässä. Luulen, että esto rikkoo etämyyntilakia, kun ostaa netin kautta?

Yksi asia on varma, en aio ostaa enää koskaan rakennustarvikkeita Byggmaxilta netin kautta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.