Ajattelin kysyä, jos joku täällä tietäisi. Meillä on nykyään terassi, joka on lasitettu valulaatalla, ajatuksena on laajentaa se huoneeksi, jotta lapset saisivat omat huoneensa.
Talo on tiilitalo, mutta laajennuksen ajattelimme tehdä puusta, koska se on helpompaa ja halvempaa. Miten tehdään siirtymä puun ja tiilen välillä?
Mitä asioita on otettava huomioon? Mietin, että tekisin sen itse säästääkseni rahaa, ei tunnu siltä, että tämä olisi kovin iso projekti kuitenkaan. Mutta on muutamia asioita, joista ei ole tietoa. Liitän myös kuvan, miltä se nyt näyttää. Mutta kaikki revitään lukuun ottamatta perustaa.
Leikkaa tiilet pois kohdasta, johon laajennus rakennetaan. Näin laajennuksen puurunko kiinnittyy talon runkoon. Tiiliseinä on tuulettuva ja muuten se tekee väliseinästä kylmän.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.