Helpoin tapa on varmaan nostaa laatta kummallekin puolelle ja käyttää maaruuvia tai keihästä? Se on riittävän vakaa, ellei talo ole salooni ja kaikki cowboyt aio sitoa hevosiaan portille.
Helpoin tapa on varmaan nostaa lauta kummallekin puolelle ja käyttää maa-ankkuria tai keihästä? Se on tarpeeksi vakaa, ellei talo ole saluuna ja kaikki cowboyt halua kiinnittää hevosensa porttiin
Maa-ankkuri kuulostaa hyvältä idealta. Silloin ei tarvitse porata tai kaivaa ja valaa. Eikä silläkään ole väliä, vaikka olisi vähän kalteva maasto.
Maapultti kuulostaa hyvältä idealta. Silloin ei tarvitse porata tai kaivaa ja valaa. Ja silloin ei haittaa myöskään se, että on vähän kallistusta.
Mutta maapulteja ei kai voi itse asentaa?
Maapultteja voi ostaa Julasta satasella kappale, se pystyykö asentamaan itse riippuu täysin maaperän olosuhteista.
Minä asensin 4 kpl pihallemme kiipeilytelineelle, meillä oli noin 20 cm multaa ja sitten enimmäkseen räjäytyskiveä.
Ostin 30 mm poran 900 mm pitkän ja esiporasin ja halkoin kiviä sillä, ei ollut hauskaa, mutta sain kaikki lopulta paikalleen ja ne ovat erittäin tukevat.
Maaruuvit kuulostavat hyvältä idealta. Sitä ei tarvitse porata tai kaivaa ja valaa. Ja sitten ei haittaa myöskään, jos on hieman kallistusta.
Mutta maaruuvit eivät ole mitään, jonka laittaisi itse vai?
Olen käyttänyt sitä vain "hyvissä" olosuhteissa, kuten maassa ja savessa. Ruuvasi vain paikalleen lankun palan ja alkoi pyörittää. Istuu todella hyvin, kun on pohjassa kiinni.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.