Hei,

TV-seinätelineprojektini sekä seinähyllyprojekti joutui hieman tauolle, koska koolausilmaisimeni (Dibotech Pro) havaitsee sähköjohtoja koko seinältä. Pistorasia ja sähkökeskus ovat hieman kauempana, ja olen epävarma, miksi ilmaisimen tulokset ovat niin voimakkaita. Olen testiporannut ilman ongelmia, mutta en uskalla porata muita reikiä. Onko teillä vinkkejä paremmista työkaluista tai nikseistä, joiden avulla voisi tietää varmemmin, jos noin 8 cm syvyydessä on sähköjohto?

Jos palkkaa ammattilaisen, heillä on todennäköisesti omat työkalunsa siihen, joten ajattelin, että tämän pitäisi pystyä hoitamaan itse.

On olemassa kehittyneempiä Detektorer seinäpalkkien ja sähköjohtojen havaitsemiseen vuokrattavana.

• Tykkään
Byggnoob
  • Laddar…
Kävelin ohi muutaman rautakaupan, mutta yhdelläkään ei ollut mitään vuokrattavaa. Onko sinulla vinkkejä, mihin voisi ottaa yhteyttä vuokratakseen edistyneen regeldetektor Stockholmsområdet?

D09
Ohjekirja seinän skannerin käytöstä, mukaan lukien pariston asennus ja mittaustilat: auto, metalli, ruuvi ja virta. Näyttää ohjeet skannerin käytölle.

Nollaatko oikein?

Eli seisot vähän matkan päässä seinästä (huoneen keskellä) ja lyöt ac:n päälle ennen kuin pyyhkäiset?

Kyllä, teen niin, olen testannut sen useita kertoja ja saan ihottumaa kaikkialta. Todella outoa.

D09
Hämärä

Oletko testannut paikassa, jossa tiedät kaapelin olevan?

Entä jos sinulla on irrallinen levy ilman ruuvia, kaapelia tai tukipalkkia?

Spontaanisti tuntuu siltä, että se ehkä indikoi ruuveja, mutta oletan, että se antaa symbolin sen mukaan, mitä se "näkee".

D09
Tai huono akku 🤔

Valitettavasti en tiedä tarkalleen missä kaapeli on, siinä se ongelma on. Asetin detektorin sekä AC että Auto -tilaan, eli testasin molemmat. Sekä akku että detektori ovat juuri ostettuja. Ehkä minun täytyy vain porata ja toivoa parasta. Voi kuitenkin tulla kalliiksi minulle.

• Tykkään
D09
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.