5 845 lukukertaa ·
7 vastausta
6k lukukertaa
7 vastausta
Yliherkkä ranganilmaisin? Miten välttää sähköjohtoja
Hei,
TV-seinätelineprojektini sekä seinähyllyprojekti joutui hieman tauolle, koska koolausilmaisimeni (Dibotech Pro) havaitsee sähköjohtoja koko seinältä. Pistorasia ja sähkökeskus ovat hieman kauempana, ja olen epävarma, miksi ilmaisimen tulokset ovat niin voimakkaita. Olen testiporannut ilman ongelmia, mutta en uskalla porata muita reikiä. Onko teillä vinkkejä paremmista työkaluista tai nikseistä, joiden avulla voisi tietää varmemmin, jos noin 8 cm syvyydessä on sähköjohto?
Jos palkkaa ammattilaisen, heillä on todennäköisesti omat työkalunsa siihen, joten ajattelin, että tämän pitäisi pystyä hoitamaan itse.
TV-seinätelineprojektini sekä seinähyllyprojekti joutui hieman tauolle, koska koolausilmaisimeni (Dibotech Pro) havaitsee sähköjohtoja koko seinältä. Pistorasia ja sähkökeskus ovat hieman kauempana, ja olen epävarma, miksi ilmaisimen tulokset ovat niin voimakkaita. Olen testiporannut ilman ongelmia, mutta en uskalla porata muita reikiä. Onko teillä vinkkejä paremmista työkaluista tai nikseistä, joiden avulla voisi tietää varmemmin, jos noin 8 cm syvyydessä on sähköjohto?
Jos palkkaa ammattilaisen, heillä on todennäköisesti omat työkalunsa siihen, joten ajattelin, että tämän pitäisi pystyä hoitamaan itse.
Jäsen
· Stockholms
· 1 555 viestiä
On olemassa kehittyneempiä Detektorer seinäpalkkien ja sähköjohtojen havaitsemiseen vuokrattavana.
Hämärä
Oletko testannut paikassa, jossa tiedät kaapelin olevan?
Entä jos sinulla on irrallinen levy ilman ruuvia, kaapelia tai tukipalkkia?
Spontaanisti tuntuu siltä, että se ehkä indikoi ruuveja, mutta oletan, että se antaa symbolin sen mukaan, mitä se "näkee".
Oletko testannut paikassa, jossa tiedät kaapelin olevan?
Entä jos sinulla on irrallinen levy ilman ruuvia, kaapelia tai tukipalkkia?
Spontaanisti tuntuu siltä, että se ehkä indikoi ruuveja, mutta oletan, että se antaa symbolin sen mukaan, mitä se "näkee".
Valitettavasti en tiedä tarkalleen missä kaapeli on, siinä se ongelma on. Asetin detektorin sekä AC että Auto -tilaan, eli testasin molemmat. Sekä akku että detektori ovat juuri ostettuja. Ehkä minun täytyy vain porata ja toivoa parasta. Voi kuitenkin tulla kalliiksi minulle.
Klikkaa tästä vastataksesi