S
Skärkarln: Minulla on aivan sama mietintä. Valmiit portaat ovat kohtuuttoman kalliita. Ensimmäisen ja viimeisen askelman ylimääräiset millimetrit eivät häiritse minua. Mietin, liikkuuko liimasauma ilmankosteuden kanssa ja tarkoittaako se, että ne pitäisi asentaa "kelluvasti" jotta eivät halkeile. Ajattelin liimata etureunasta ja kiinnittää takareunan tammenauhaan. Näen, että valmiita
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
useless
useless: Aina lämpimällä puolella, eli eristeen sisäpuolella. Sisäpuolella seinän rakenteeseen nähden siis... Eli ulkoa sisäänpäin: Ulkovuoraus, (ilmarako), tuulensuojapaperi, hirsi, eristys, höyryjarru, helmipaneeli.
5 vastausta · 1,1k lukukertaa
L
Lutte: Näyttää siltä, että lisärakennus näkyy selvästi kuvassa. Olin vuokrannut moottorisahan ja sahannut kohtuullisen korkeisiin paloihin, sitten käyttänyt henkilönostinta nosturina ja laskenut ne maahan. Jos olet erityisen uhkarohkea, käytä nosturia maasta käsin ja ota suuria paloja. Ne ovat yleensä määritelty noin 180-225 kg henkilönostimissa.
4 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
J
justusandersson: Se on kork-o-plast. Erittäin suosittua 70-luvulla, usein keittiöissä. Ne ovat muovipäällysteisiä korkkilevyjä. Yleensä liimattu tasaiselle alustalle, kuten esimerkiksi masoniittilevylle.
1 vastaus · 3,1k lukukertaa
·
M
Marcussjogren: [citat] Minulla on 5-7cm som jag hade runt fönster och mellan timmer, funkar alldeles utmärkt.
5 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
H
Hantlangaren: Haluaisin siis mieluiten jonkinlaisen kiviseinän. Onko Leca halvin vaihtoehto?
1 vastaus · 2,5k lukukertaa
T
Tokfarbrorn: [citat] Tee se! Ei se ole vaikeaa, paitsi kun törmää tällaisiin listoihin :rofl:
50 vastausta · 8,4k lukukertaa
·
Rinzzan
Rinzzan: Hei! Olen alkanut kunnostaa kellariani, jossa oli vedetty viemäri pieneksi wc-tilaksi. Tämä projekti on toki aloitettu jo jokin aika sitten, ja betonilattia ei ollut suora, mutta sen olen saanut kuntoon. Nyt jäljellä on toinen ongelma, eli seinät eivät ole suoria. Mitatessani vatupassilla huomasin, että joissakin paikoissa on 5-6 cm:n ero. Onko rappaaminen suositeltavaa vai mitä taitavat
0 vastausta · 732 lukukertaa
J
justusandersson: Totta kai se on lamelliparketti. Toisin sanoen ei alkuperäinen. Se on usein mahdollista pelastaa, lukuun ottamatta joitakin yksittäisiä lautoja, jos on varovainen.
9 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
J
jottor: Ok kaikki, mikä on huoneen/solun sisällä, ei ole vaatimuksia. Jos minulla on jakorasia seinässä ja putki, joka kulkee soluseinän läpi, täytyykö sen tiivistää paloluokitellulla tiivistemassalla?
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
C
C.Lundin: [citat] Ehdottomasti, riski vähenee huomattavasti, joten sen vuoksi on arvokasta korjata. Ja kyllä, painaumia esiintyy, joten siihen ei oikeastaan ​​ole syytä huolestua, kunhan seuraa tilannetta hieman.
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
D
DOMUS: [citat] -Kiitos Dan! Minun olisi tietenkin pitänyt ajatella sitä ennen kuin heitin kysymyksen täällä.
2 vastausta · 3,9k lukukertaa
F
Fredric Berling: [citat] Ok. Ja. Joten poraamalla olemassa olevaan seinään ankkurointia varten vaikuttaa minustakin turvallisimmalta ratkaisulta. Ehkä yhdistettynä jonkinlaiseen kiinnitykseen kattotuoliin. Kiitos paljon palautteestasi.
10 vastausta · 1,7k lukukertaa
H
Hjulbent: Jotta huijata silmää, se on se, mitä tarvitaan. Saada jotain näkymättömäksi katossa on vaikeaa, tulee valonheitto ikkunoista, joka tuo esiin kaiken katossa. Tasoitus (ns. laajat tasoitukset) tulee olla vähintään 25 cm saumasta kummallekin puolelle nauhan/paperin päällä ja sitä on tasoitettava useita kertoja. Sen tulee olla piiiiitkä kumpu sauman yli, erityisesti katossa, silloin
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
V
vomdon: [citat] Kiitos nopeasta vastauksesta. Kyllä, olemme miettineet sitä.
5 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
P
Patzie: En tiedä, miten specen on ”quicknetissä”, mutta kun laitetaan tavallisia t2 blå lastulevylle, pitäisi aina olla raudoitus silmukan alla joka tapauksessa. Luulisin, että sama pätee myös tässä tapauksessa. Mutta kuten sanottu, en ole koskaan asentanut juuri sitä järjestelmää(y)
1 vastaus · 974 lukukertaa
J
justusandersson: [citat] Juuri sen verran, että se menee vapaasti ja näyttää esteettisesti miellyttävältä. Olen kokeillut ideaa muutamassa projektissa, joissa on hankalia korkeussuhteita, ja siitä voi itse asiassa tulla aika hyvä. Riippuuko riski lumitaskujen muodostumisesta talon katon muodosta, missä se sijaitsee ja mihin ilmansuuntiin se on. Länsi-Götanmaa voi tarkoittaa Bohuslänia, ja siellä
5 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
I
Irouza: Hei, olen viime aikoina nähnyt mainoksia tältä toimittajalta ja asentajalta. http://effektivisolering.se/sprayisolering/ Kyseessä on siis spray-eristys. Olemme jo eristäneet yhden ryömintätilamme ja suorittaneet osittaisen remontin, koska siellä oli homevaurio. Mutta haluan tietenkin tehostaa kaikkea, ympäristöystävällisesti ja mahdollisimman hyvin. Tämä tehokkaaseen eristämiseen
0 vastausta · 961 lukukertaa
T
toolman77: Olen oppinut toisesta keskustelusta joltain (Findus?) joka on huomattavasti parempi puuseppä kuin minä, että ammattitermi on "bombera", eli tehdä koko nousutaso hieman kuperaksi niin, että se vain koskettaa yläpuolella olevaa askelmaa keskeltä. Silloin se ei narise. Jotta saadaan todella tiivis kontakti askelman ja nousutason välille, voi askelmaa nostaa samalla kun nousutaso liimataan
1 vastaus · 14,5k lukukertaa
·
T
timmerhuset_78: [citat] ei ole myöskään täysin tiivis, vain limittäin
3 vastausta · 4,6k lukukertaa
·
R
rqx: Ahh! Siinä ei lue mitään, mutta minulla on samanlainen läpinäkyvä, jossa lukee että se on sitä. Ehkä väärin merkitty tai jotain, kiitos tiedosta että se on valkoista levitettäessä. Toisin kuin silikon
4 vastausta · 2,0k lukukertaa
Krilleman
Krilleman: Yksinkertaisesti ja edullisesti, kiinnitä yksi tai useampi itsestään porautuva ruuvi liitokseen, niin se ei irtoa. https://www.ahlsell.se/10/varme--sanitet/montage/stativsystem/
12 vastausta · 17,3k lukukertaa
Mannfelt
Mannfelt: [citat] Käytä hyllyn puolta, jossa on suuri reikä, jotta et kierrä ruuvia ulos vaan säädät vain karmen
7 vastausta · 4,7k lukukertaa
·
Brorsson
Brorsson: Pieni päivitys miten on mennyt. Emme saa mitään Anticimexiltä piilovirheistä. He eivät pidä sitä erityisenä notkahduksena tai romahdusvaarana. Palkissa oli 12 % kosteutta, mikä on erittäin kuivaa. Siksi he eivät myöskään pidä sitä jatkuvana kosteusongelmana. Mikä tiedettiin jo. Ajatuksena on remontoida kylpyhuone myöhemmin tänä vuonna ja samalla vaihtaa palkki.
14 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
B
Balthazar: Kiitos vastauksesta ja näkemyksistä!
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
B
major_tom
major_tom: ok! käyn pyörimässä julalla tai biltemassa ja katson mitä löydän. ja jätän epoksin pois. ja toki voi ulkoistaa mutta näen melko suuren arvon siinä, että opin tekemään sen itse.
5 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
J
justusandersson: Ilmaisin itseäni ehkä hieman epäselvästi. Kuvan resoluutio on vain normaali näyttöresoluutio, 72 dpi. Se ei riitä, jotta yksityiskohdat näkyisivät selkeästi tavallisella tietokoneruudulla. Minäkin voin zoomata iPhonellani, mutta silloin yksityiskohdat muuttuvat epätarkoiksi. Kokeile ottaa kuvia piirustuksen eri osista, sekä varsinaisesta kattotuolista että vasemmassa alakulmassa
6 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
J
justusandersson: Mielestäni sinun pitäisi aloittaa mittaamalla myös ulkoseinien kynnyksen kosteus ja jatkaa keskustelua siitä eteenpäin. Tuulettaminen ulospäin tarkoittaa sen varmistamista, että haju ei pääse sisään.
5 vastausta · 5,6k lukukertaa
BirgitS
BirgitS: [citat] tarkoitti tietysti "eivät täysin pystysuorat"
10 vastausta · 3,0k lukukertaa
RoHa72
RoHa72: [citat] Rituksessa, jonka sain suunnittelijalta, on mukana 8 mm pohjalevyt.
24 vastausta · 25,7k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.