1 926 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Konstruktio ristikoita terassin ylle
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 939 viestiä
Ajattelin peittää puuterassin muovikatolla, ja olin ajatellut rakentaa kattotuolit itse..
Kysymys on, miten se tehdään helpoiten annetuilla lähtökohdilla, jotka ilmenevät kuvista..
Jotta voin säilyttää "katon korkeuden" ja saada aikaan järkevän kaltevuuden katolle, olen ajatellut poikittaispalkkia osaksi kattotuolia, onko se mahdollista, vai olenko ajatellut väärin?
Ajattelen jonkinlaista ristikkorakennetta, terästä tai puuta, vai?
Kysymys on, miten se tehdään helpoiten annetuilla lähtökohdilla, jotka ilmenevät kuvista..
Jotta voin säilyttää "katon korkeuden" ja saada aikaan järkevän kaltevuuden katolle, olen ajatellut poikittaispalkkia osaksi kattotuolia, onko se mahdollista, vai olenko ajatellut väärin?
Ajattelen jonkinlaista ristikkorakennetta, terästä tai puuta, vai?
Ei tunnu olevan paljon tilaa kattotuoleille, jos suurin mitta on 600 mm?
Pitäisi kai toimia käyttää korkeampaa palkkia ja sitten käyttää palkkikenkiä kiinnittämiseen poikkipalkkeihin?
Lumivyöhyke voi olla kiinnostava ja palkkien välinen etäisyys (= missä voit ajatella sijoittaa pilarit)
Pitäisi kai toimia käyttää korkeampaa palkkia ja sitten käyttää palkkikenkiä kiinnittämiseen poikkipalkkeihin?
Lumivyöhyke voi olla kiinnostava ja palkkien välinen etäisyys (= missä voit ajatella sijoittaa pilarit)
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Haluaisin kokeilla kevyellä rakenteella (pulpetti), joka alkaa korkeammalta kuin asuinrakennus. Kanto voidaan aina korjata. Luulen, että se on helpoin, jos se on erillään talosta.
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 939 viestiä
Kuinka paljon korkeampi kuin asuinrakennus olisi sopiva?
Edit: Olen vaihtamassa kaiken paneelin talon katon "reunalla", joten on kaikki mahdollisuudet tehdä kiinnitys siinä päässä oikein, jos sillä on jotain merkitystä.
Edit: Olen vaihtamassa kaiken paneelin talon katon "reunalla", joten on kaikki mahdollisuudet tehdä kiinnitys siinä päässä oikein, jos sillä on jotain merkitystä.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Juuri sen verran, että se menee vapaasti ja näyttää esteettisesti miellyttävältä. Olen kokeillut ideaa muutamassa projektissa, joissa on hankalia korkeussuhteita, ja siitä voi itse asiassa tulla aika hyvä. Riippuuko riski lumitaskujen muodostumisesta talon katon muodosta, missä se sijaitsee ja mihin ilmansuuntiin se on. Länsi-Götanmaa voi tarkoittaa Bohuslänia, ja siellä lumi ei ole suuri ongelma.Dan_Johansson sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi