Lizzardo
Lizzardo: Ok, kanon. Kiitos todella paljon avusta.
6 vastausta · 3,6k lukukertaa
Johan Gunverth
Johan Gunverth: Hei ja tervetuloa foorumille! Toolbox on aina hyvä paikka aloittaa. https://www.toolbox.se/sv/webshop/
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
B
blivitmedcontainer: Ostimme sen erittäin halvalla mutta hyvä idea irrottaa ovi. Emme ole ajatelleet sitä. Ehkä meidän pitäisi tehdä ja rakentaa kehys varaston ovelle. Kontti on vain yhdellä aukolla, joka on nykyinen ovi, unohdin kirjoittaa sen huomaan. Muuten täytyy leikata kulmahiomakoneella arvelen. Kiitos vinkeistä!
3 vastausta · 4,1k lukukertaa
J
J.Lewen: Sitten tulee kaksi sellaista palkkia kiitos anteliaasta avustasi.
9 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
A
Auusi: [citat] Joo ei ongelmaa, pääasia että lopputuloksesta tulee hyvä! Kiitos!
14 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
Erik4
Erik4: Hei! Olisi mielenkiintoista kuulla, miten se meni. Kuvauksesi kuulostaa minun väriltäni, ja olen myös utelias tietämään, mikä väri se voisi olla. /Erik
5 vastausta · 11,5k lukukertaa
·
Christian Ek
Christian Ek: Kyllä se asetetaan nestemäisesti platonmatolle. Kiitos vastauksesta.
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
M
Mike_G: Suunnittelen kevään varastoprojektia ja pohdin hieman, kuinka asentaa naularimat vaakasuoralle paneelille lehtikuuseen. Eristämisen helpottamiseksi aion asettaa seinärangat ja kattotuolit 600 cc:llä. Mutta kun luen lehtikuusipaneelista, suositellaan kiinnittämistä 400 cc:llä, jotta se ei vääntyisi. Toimiiko se asentamalla pystysuorat 34*70 naularimat, jotka kiinnittyvät vain ala- ja
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
J
Jens33: Hei Sähköasentajani porasi ensimmäisen spot-aukko väärin. Nyt olen ruuvannut kappaleen sääntöä taustalevyn taakse ja ruuvannut pyöreän kipsin paikalleen. Olen laittanut mikrolitin kattoon. Kysymys on: pitäisikö minun leikata mikrolitista neliön ympäri ja liimata siihen kappale mikrolitia, vai pitäisikö vain tasoittaa ja hioa? Muuten, sähköasentaja sai lähteä kotiin.
0 vastausta · 837 lukukertaa
G
gluffis: Kiitoksia kiitoksia! Kyllä, allmogepanel vaikuttaa juuri oikealta :)
4 vastausta · 6,7k lukukertaa
·
N
nevinator: 18 minuuttia sen jälkeen, kun kysymykset oli lähetetty, täällä on kaksi hyvää vastausta. Kiitos paljon. Kommenttisi Johan456 saa minut tuntemaan, että tiedän, miten jatkan eteenpäin.
3 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
V
volvo51: Ruiskuta saumausvaahtoa ja leikkaa puhtaaksi, kun se on kovettunut?
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
·
J
justusandersson: Raakapontti plus kattopelti on erittäin kevyt kattorakenne. Yleisesti ottaen suurimmat kattokuormat syntyvät lumikuormasta.
14 vastausta · 9,0k lukukertaa
J
justusandersson: Minulla on kuvitus, joka näyttää periaatteen siitä, mitä tarkoitan palkiston tasojen lävistäjillä. Jos rakenteen lyhyt sivu on kiinnitetty rakennuksen kuoreen, kyseisen tyyppiset lävistäjät voivat riittää. Jos rakenne on täysin itsenäinen, jokaisen tason (eli sivun ja palkiston) täytyy olla stabiloitu lävistäjillä. [bild]
8 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
MackanMH
MackanMH: [citat] Valitsin vaihtoehdon ja laitoin lattiasponta-levyt sekä vedin esiin kaiken, mistä kirjoitit. Tietysti hinnankorotus, mutta helkkarin suuri apu lopun tekemiseen omin käsin, plus että meillä on lämmin ullakko heti ensimmäisestä päivästä alkaen :)
12 vastausta · 8,5k lukukertaa
C
Clemens: Kiitoksia teille! Kipsi on ylhäällä.
4 vastausta · 5,9k lukukertaa
·
M
M.sandström: Voisi olla idea tarkistaa radon ja sen jälkeen mitoittaa saadun vastauksen perusteella...
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
·
K
KPLind: Kiitos vastauksista!
4 vastausta · 6,4k lukukertaa
·
K
4 vastausta · 6,4k lukukertaa
·
Skåneskutan
Skåneskutan: Hei, olen palauttamassa vessaa, jossa joku on aikoinaan purkanut seinän vaatekomeroon, joka sijaitsi vessan takana, ja asentanut suihkun sinne. Tämä oli tehty todella huonosti (kaato meni nurkkaan eikä kaivoon....) ja olen nyt purkamassa suihkutilaa ja haluan rakentaa uuden väliseinän vessan taakse palauttaakseni vaatekomeron toiselle puolelle. Kysymykseni on, mikä materiaali on
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
Bricco
Bricco: Hei! Vuoden 1981 energiatalossamme, joka on valmistettu Nordiska Termohus Jönköping AB:n toimesta, ovat seinät ja katto jotain, mitä he kutsuvat Multiblock. Tämän tyyppisestä sisäseinämästä/sisäkatosta ei ole paljon tietoa, ja piirustuksissa viitataan "Se multielements principdetaljer", mutta sellaista en löydä. Seinillä ja katolla on kipsilevyt, joissa on täytteenä vaahtoa
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
D
diy1: Puutsaaminen on valitettavasti aivan liian työlästä. Muuri kallistuu ulospäin 4dm. Tarvitsisi rakentaa muotti ja tuoda betonimylly paikalle täyttöä varten.
7 vastausta · 1,5k lukukertaa
Schwen92
Schwen92: Noita ei saa koskaan asentaa kunnollinen laatoittaja, sellaisia näkee, kun asennetaan. Oletko itse ostanut laatat esimerkiksi Krauta tai Byggmaxista? Voisiko se olla laatoittajan tapa osoittaa, että laatat ovat roskaa. Mutta A-lajittelun laattoja ne eivät ole.
4 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
Fulkemisten
Fulkemisten: Vaikuttaa siltä, että 20x70 on vaikea löytää pikaisella googlauksella. Mutta kysy tunnetulta sahalta, niin he voivat varmasti hankkia sen sinulle. Jos oikeaa mitoitusta ei löydy, voi tehdä trollknixin ostamalla 20x120 tai ehkä 20x145 ja sahaamalla tai jyrsimällä ura keskelle lautaa ja näin saada aikaan joka toisen "fuskspontin". Melko helppoa pöytä- tai pyörö-/upotussahalla.
6 vastausta · 7,0k lukukertaa
·
O
Obbarn: Okey!!!! Se on miettimisen arvoista .......Pitää kysyä pomolta ( hustrulta ). Kiitos taas ..
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
C
Corpus: Joo, Olen samaa mieltä kanssanne siitä, että ei ehkä ole hyvä yrittää kitata rakoa. Joten ratkaisin ongelman sahaamalla senttimetrin pois säännöstä, jolloin pyöristetty reuna katoaa.
6 vastausta · 7,8k lukukertaa
A
aweste00: [citat] Ei valurautaista pöytää, mutta noin 10 mm tasoitettua terästä. Ei voi kallistaa. Ohjaus on todella tärkeä, on ongelmia, kun käytän kovaa puuta, kuten tammea. Mutta niin ei tehdä kovin usein. En tiedä, kuinka suuri aukko minulla on, ehkä 300 mm. Ärsyttävää, kun se ei riitä, mutta monissa tapauksissa se ei olisi auttanut, vaikka se olisi kaksinkertainen.
9 vastausta · 3,4k lukukertaa
·
Semiproffset
Semiproffset: [citat] Jaa kuva siitä, mitä haluat saavuttaa, niin varmasti joku taitava muurari foorumilla voi antaa vinkkejä sopivasta tekniikasta =)
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
Nilerts
Nilerts: Suuri kiitos kaikista vastauksista!
26 vastausta · 5,5k lukukertaa
·
M
mendelsohn: Suuret kiitokset
4 vastausta · 677 lukukertaa
·
M
4 vastausta · 677 lukukertaa
·
K
Kustvägen: Voi kietoa valkoisia köysiä tiiviisti ympäri - sjöbodsstuk tyyliin.
10 vastausta · 6,6k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.