Tarvitsen korjata sokkelissa olevan halkeaman, käytän A-bruk:ta. Lämpötila tulee pysymään plussan puolella useita päiviä leveysasteillani. Kuinka monta päivää sen täytyy olla plussan puolella, jotta se ei halkea?

Jos on kiire, olisin ostanut kylmäaineen ja laittanut sen. Jos ei ole kiire, olisin odottanut kevääseen, kun tiedät, että se pysyy yli nollan pari päivää.

Töissä, joista puhut, kyse on enemmän siitä lämpötilasta, mitä aiot korjata, eikä ilman lämpötilasta. Usein nämä kulkevat tietysti käsi kädessä, mutta ei välttämättä.

• Tykkään
Ernfrid
  • Laddar…
C C.Lundin sanoi:
Jos on kiire, olisin ostanut kylmäadditiivitäyteainetta ja käyttänyt sitä. Jos ei ole kiire, olisin odottanut kevääseen, kun voi olla varma, että lämpötila pysyy plussan puolella pari vuorokautta.
Sen kaltaisissa töissä, joista puhut, on kyse enemmän korjattavan kohteen lämpötilasta kuin ilman lämpötilasta. Usein ne toki kulkevat käsi kädessä, mutta eivät välttämättä aina.
Niin ehkä minun vain pitäisi laittaa sauma ja jättää se kevääseen? Halusin korjata sen, jotta vesi ei pääse sisään.

Minulla on additiivitäyteaine, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä aiemmin.

E Ernfrid sanoi:
Ja ehkä minun pitäisi vain laittaa sauma ja antaa sen olla kevääseen asti? Halusin korjata sen, jotta vettä ei pääse sisään.

Minulla on lisäaineita, mutta en ole koskaan käyttänyt niitä aiemmin.
Kysymys on siitä, miten se näyttää, jos aiot korjata sen vedenkestävyyden näkökulmasta. Valitettavasti siitä ei tule tiivis vain siksi, että korjaat sen. Vai onko se niin laaja, että korjaaminen tekee merkittävän eron joka tapauksessa?

Jos sinulla on se jauheena, lisää se yksinkertaisesti sekoituksen aikana ohjeiden mukaan. Jos se on nestettä, anna sen korvata osa vedestä ohjeiden mukaan.

• Tykkään
Ernfrid
  • Laddar…
C C.Lundin sanoi:
Kysymys on, miltä korjaus näyttää veden suhteen. Valitettavasti siitä ei tule tiivistä pelkän korjauksen avulla. Vai onko se niin laajaa, että korjaaminen tekee silti merkittävästi eroa?

Jos sinulla on se muodossa jauhe, lisää se vain, kun sekoitat puhdasta ylös ja alas ohjeiden mukaan. Jos se on nestettä, anna sen korvata osia vedestä ohjeiden mukaan.
Rikkoutunut rappaus lisää kai pakkasräjäytyksen riskiä? Minulla on talossa pieni painauma, ja sain noin 350x1 mm halkeaman kellarin/perustuksen sokkeliin, ei halkeamia sisäseinällä, minulla on vain rappaukset seinissä kellarissa. Rakennusinsinööri tarkasti vahingon ja piti painaumaa minimaalisena, mutta kehotti minua korjaamaan rappauksen tilaisuuden tullen.

Minulla on weber vintertillsats, nestemäinen.

E Ernfrid sanoi:
Rikkoutunut rappaus lisää kai riskiä pakkasrapautumiselle? Minulle on tullut pieni painauma talossa ja sain halkeaman noin 350x1 mm perusmuuriin kellariin/sokkelin alueelle, ei halkeamia sisäseinällä, minulla on vain rapatut seinät kellarissa. Rakennusinsinööri tarkisti vahingot ja piti painaumaa vähäisenä, mutta kehotti korjaamaan rappauksen tilaisuuden tullen.

Se on weber vintertillsats, mitä minulla on, nestemäinen.
Ehdottomasti, riski vähenee huomattavasti, joten sen vuoksi on arvokasta korjata. Ja kyllä, painaumia esiintyy, joten siihen ei oikeastaan ​​ole syytä huolestua, kunhan seuraa tilannetta hieman.

• Tykkään
Ernfrid
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.